Gå til innhold

Stonz


rima

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lurt litt på sånne ja, men er det i prinsippet det samme som reima-sokkene? Tror jeg ville kjøpt uten for i første omgang. Men str? Veita søren jeg ;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker kanskje jeg kjøper for senere. Må se om vi kommer til å bruke de først. Har ei venninne som har til sin som akkurat er begynt å gå og hun har brukt dem leeeenge allerede. Så jeg kommer nok til å kjøpe de til å ha nå til vårbruk hvertfall.

Blir sikkert den nest minste str. Skal høre litt på butikken her borte hva de anbefaler..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt reima sine nå i første omgang (er ikke strikk oppe, så det er et lite minus, men koster 199 så er jo samme pris som stonz på tilbud).

 

Jeg har forresten sett tilbud på stonz med jevne mellomrom, så om man ikke kjøper nå så kan man sikkert kjøpe på tilbud senere også.

 

jeg ville ikke kjøpt for nå i første omgang - for hvem vet, kanskje kan gutten gå før det blir så kaldt at man trenger for, og da er det jo sko de går med og ikke slike "sokker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Ser lillemann til venninna mi gikk og tasset rundt i stonz på fjellet nå i helga. Det så da virkelig behagelig ut! Er jo som å gå på luftputer. Vet ikke om det gir nok støtte til de små føttene da? De trenger jo god ankelstøtte nå som de skal opp og bevege seg. Hva tenker dere om det da? De går jo inne med sklisokker eller gymsokker da.

Skal høre med dama på butikken hva hun sier. Hun kan sikkert noe om det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm,ja, stonz er vel kanskje bedre såle på enn de reima-sokkene i alle fall - der er det jo ingen såle.. så jeg tenkte mer i forbindelse med krabbing og sånn..

 

Har kjøpt slike "gymsokker, tøfler" -lignende greier til innebruk i barnehagen..

 

skriv gjerne her om hva butikkdamen sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært innom butikken. Hun anbefalte veldig stonz til krabbeunger og til de som begynner å gå og de som har gått en stund. Vanntette, vindtette og gode såler på. Når de begynner å gå skal de helst ikke ha så mye støtte rundt ankelen fordi de skal styrke anklene naturlig. Sålen er sklisikker og kjempefin på all slags underlag. Står de i søle er det ikke noe ideelt da...

Hun hadde også solgt mange par til 2 og 3 åringer før påske. Fine å ha i vogna, i pulken osv. Myke og gode som sokker, men klare til å labbe avgårde med når de vil opp en tur.

 

Så jeg skal da bestille stonz på nett til lillebror. Kommer til å bestille large. Det er to stramminger på de, så de kom til å passe fint i laaang tid mente hun som kunne dette..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult dette er en av de tingene vi ikke har kjøpt ennå. Har kjøpt et par på cubus som er med gummi og et par fra reflex(uff har skrevet reima før, tror det er reflex. nå er de på vask så får ikke sett).

 

Vi bruker de mye nå, når vi er på tur og når han krabber rundt i hagen! Så et par stonz må vi invistere i! Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Stonz og er veldig fornøyde!! Sålen er veldig god og de går ikke av tross kryping og kaving i sandkassen ++ Vi er masse på lekeplassen om dagen og har de alltid på :)

Med et par tjukke sokker nedi er de helt perfekt, kjøpte linerz til men det var bortkastet :(

Kjøpte str Medium, litt store men det går seg fort til tenker jeg!

 

Så Reima hadde noen også, men de var veldig høye og ikke så god såle. Tenker Stonzene varer så lenge de passer.. Sko skal de som damen i butikken sa ikke ha før de går, og selv da skal de gå barbeint så mye som mulig så tenker at dette er en bra investering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm må kansje bestille oss et par sånne da...

 

Lykke2009: Hva har du ellers på på lekeplassen? Bruker du parkdress eller hva? Lille tryll har såå lyst til ut i det fri å kravle rundt, men jeg har ikke lyst til å slippe henne løs enda uten parkdress, og den vi har er ganske innskrenkende på bevegeligheten :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare skyte inn her;)

 

her har vi "tilvenningsperiode" på parkdressene... De er ikke populære enda, siden småen ikke er vant til å ha så mye klær på seg - og det er jo litt annerledes å kravle rundt i en dress kontra body og strømpebukse;)

 

Har merket at det er "greit" så lenge det er masse å se på - feks biler, folk, barn, osv. så jeg håper at det går seg til av seg selv når han begynner i bhg;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært så varmt noen dager som det har vært kjempevarmt. Da har vi kun brukt jakke. Elles har vi en tynn reima dress vi har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tilvenning på dressen her... ja det er litt vanskeligere å bevege seg men har gått veldig greit :)

 

Magica: Jeg bruker en Reflex "vår"dress. Sånn uten fòr?!

Synes de er greie nå i tiden som kommer for det er så varierende vær og temperatur. Da kan vi variere med ull og lag etterhvert som temperaturen skifter. Kan jo slenge med resten vi har på: Stonz med ullsokker i, vindtett lue og votter ved behov :) Hun elsker å være ute, kravle i sandkassen, spise sand og pinner, rote rundt i bøtten sin, ødelegge alle kakene mammaen lager og være sammen med andre barn :) Rutsje på magen og disse er også kjempestas.. Det er en herlig tid!!!!

 

Jeg har ikke latt henne leke ute uten dress. Bakken er fremdeles veldig rå og kald og siden det er der hun befinner seg har jeg valgt å kle henne godt. :) Men det er selvfølgelig en vurderingssak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. vi har jo faktisk den parkdressen fra Reflex også, men har ikke brukt den så mye siden jeg syns den er litt tynn.. Kanskje jeg rett og slett skal prøve den for å se om det blir litt mer populært å være ute;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt verdt et forsøk.. Den er jo veldig lett og tynn, skal bare se at det hjelper!

Vi har hatt to lag med ull under og det har vært akkurat passelig :)

Du får gi en lyd hvordan det går...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Reflex parkdress. Den er tynn, men samtidig god og vindtett. Så med gode ullklær under tror jeg ikke den er for tynn. vi har til nå brukt vinterdress, men her i nord har det vært kaldt.

I dag var han ute med tykke ullklær og regntøy samt cherroxer. Han var til og med og "vasset" i havet. Var utrolig gøy å trampe og sprute :o)

Når bare sandkassen tiner ordentlig fram gleder vi oss til å måke og kose oss der. Håper stonzene kommer i løpet av uka. Da blir det superdupert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og bestilt stonz - takk for tipset rima.

Hadde ikke igjen large i de jeg likte best da, men de funker vel uansett hvordan de ser ut tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...