Gå til innhold

Hvilke sko har deres barn i bhg nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvler. Så har hun joggesko til og fra bhg som hun kan bruke da de voksne synes det passer.

Skrevet

Minsten har viking goretex joggesko og eldste ecco goretex joggesko, begge har tretorn gummistøvler.

Skrevet

Cherrox, vintersko og gummistøvler. Skiftende vær her jeg bor ja. ;o)

Skrevet

Lave gore tex joggesko begge to. Vinterskoa står også i bhg om det skulle blir nødvendig.

Skrevet

Joggesko nå som det har vært strålende vær. Støvler til regnværsdager. Kastet ut cherroxene sist uke ;)

Skrevet

Joggesko:) Cherrox og vinterstøvler står hjemme i gangen og støver ned til jeg får rotet meg ned i kjelleren med de.

De har gummistøvler i barnehagen også da til våte dager;)

Var heldig å fikk kjøpt Timberland goretex joggesko til alle tre til en grei pris:) Ikke er de tette heller så de kan fint bruke de på varme dager!

Skrevet

Goretex-joggesko, type litt kraftige. Støvler eller Dockboots omd et regner såklart.

Skrevet

Har akkurat kjøpt joggesko og gummistøvler. Cherroxene er tatt med hjem, men ecco støvlene står der litt til i tilfelle tilbakefall til vinterføre.

Skrevet

vi har vinterskoene stående og joggesko. denne uken her de kun brukt joggesko..;)

jakke og sko er drømmen for alle barn

Skrevet

Foreløpig er det cherrox, og dessuten gummibukse. Det er slett ikke tørt ute i "vår" barnehage enda, derimot vann, søle og en og annen snøskavl i skyggene. Fikk hjem et utrolig møkkete barn i går, men du verden så moro hun hadde hatt det!

Har ikke tatt av det tynne ullundertøyet enda heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...