*søtesmå* Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Støvler. Så har hun joggesko til og fra bhg som hun kan bruke da de voksne synes det passer.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Minsten har viking goretex joggesko og eldste ecco goretex joggesko, begge har tretorn gummistøvler.
Mille** Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Cherrox, vintersko og gummistøvler. Skiftende vær her jeg bor ja. ;o)
BlåBlå Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Lave gore tex joggesko begge to. Vinterskoa står også i bhg om det skulle blir nødvendig.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Joggesko nå som det har vært strålende vær. Støvler til regnværsdager. Kastet ut cherroxene sist uke
3småtroll♥ Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Joggesko:) Cherrox og vinterstøvler står hjemme i gangen og støver ned til jeg får rotet meg ned i kjelleren med de. De har gummistøvler i barnehagen også da til våte dager;) Var heldig å fikk kjøpt Timberland goretex joggesko til alle tre til en grei pris:) Ikke er de tette heller så de kan fint bruke de på varme dager!
MintCondition Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Goretex-joggesko, type litt kraftige. Støvler eller Dockboots omd et regner såklart.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Har akkurat kjøpt joggesko og gummistøvler. Cherroxene er tatt med hjem, men ecco støvlene står der litt til i tilfelle tilbakefall til vinterføre.
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 vi har vinterskoene stående og joggesko. denne uken her de kun brukt joggesko.. jakke og sko er drømmen for alle barn
Gjest Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Foreløpig er det cherrox, og dessuten gummibukse. Det er slett ikke tørt ute i "vår" barnehage enda, derimot vann, søle og en og annen snøskavl i skyggene. Fikk hjem et utrolig møkkete barn i går, men du verden så moro hun hadde hatt det! Har ikke tatt av det tynne ullundertøyet enda heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå