Gå til innhold

Intim-barbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fortsatt opptatt av å stelle dere "der nede"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Ja til en viss grad..

Vokser det hos hudpleier. Det vare mye lengre enn barbering..:o)

Skrevet

ja, syns det er litt greit å ikke ha regnskogen der nede, for min mann sin del.. men også for min del og.. føles ikke helt greit å skreve med beina hos legen, for diverse sjekker heller.. eller tanken på å bli lugget under fødselen ;) haha.. høres teit ut, for det vil jo ikke skje.. ;) Men Barberer meg med maskin ;) funker som fy.. selvom det begynner å bli litt vanskelig ;) hehe

Skrevet

her er d 70talls stil.. jeg ser jo ingenting der nede og mannen min bryr seg egentlig ikke så da gidder jeg ikke ta meg bryet:)

Skrevet

jepp, barberer nesten hver dag....ser ingenting, så jeg føler meg fram(risky,hehe) eller ser i speilet:)Går så bra så:)

Skrevet

Shaver der nede ja. Tar det ca hver 3 dag og da er det dagens store treningsøkt i grunn. Rimelig vanskelig å komme til også er det leggene da.. Vi har liten dusj og jeg er stor så shavingen er en utfordring! Men føler meg sinnsykt mye freshere etterpå så det er verdt det!

Skrevet

Ja, litt.Men det blir i blinde da jeg ikke ser noe der nede lenger.haha

Sånn r det..*ler*

Skrevet

Fulgte denne taktikken sist jeg var gravid. Før hadde jeg en søt liten føflekk på den ene siden. Den er vekk for å si det sånn...:( Så denne gangen er det mannen som tar seg av stellet. Han er utrolig fornøyd og håper på fast engasjement:)

Skrevet

Jeg gjør det ikke for typen sin del, for hans penis visnet i uke 33 og har ikke vist seg siden. Er i uke 38+5 og var å fikk vokset meg for første gang idag. Har ikke nåd til med høvelen på ca 6-8uker (har ikke tatt sjansen). Jeg valgte å fjerne alt nå fordi jeg klør sånn når jeg får for lange hår. Også er det litt greit å slippe å tenke på at disse hårene skulle vært fjernet kort tid etter fødsel, og jeg hater hår i sår, så tenkte at det er like greit at de har dratt sin vei hvis jeg må sy etter på:)

Skrevet

Er over termin og har gitt opp.

Har egentlig lyst å være kortklipt, men ikke helt barbert. Men jeg kommer ikke til, magen er for stor og armene for korte. Tør ikke holde på i blinde, har skåret meg før og nekter å risikere det igjen.

Mannen bryr seg ikke noe særlig, og han er ikke villig til å være frisør.

Skrevet

uff nei, har andre ting å bruke den lille energien min på:-)

Skrevet

Nope. Kjører full 70-tallsbusk og har gjort det i flere måneder allerede.

Jm sa i går at jeg kunne barbere selv før ks på mandag hvis jeg ville det var greit for dem, jeg bare lo og sa at det får de ta :D

Skrevet

Mannen tar det her når det blir for mye regnskog etter hans smak. Jeg har gitt opp, har ikke sjans, og bruke speil synes jeg blir så tungvint, hvertfall når mannen tilbyr sin assistanse.. :P

Skrevet

Jeg gjør det i blinde, men nå vokser håret så sent at det nok ikke vokser ut igjen før fødselen, slipper også å barbere beina nå, slik var det forrige svangerskap også :) Eneste håret som vokser hos meg nå er håret på hode....hehe:)

Skrevet

prøver og rake over det innimellom må det klør hvis ikke...klarer ikke hår...

mannen hadde sikkert gjort det hvis jeg had spurt..men syns jeg ser så jevelig ut at jeg orker ikke han der med full belysning blæ...hehe hoven og ekkel :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...