Gå til innhold

Fanken altså......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og da hun sjekket leie på babyen viste det seg at han har lagt seg med ryggen mot min høyre side, etter å ha ligget til venstre hele svangerskapet.

Grunnen til at dette er litt frustrerende er at storebror lå på samme viset, og han var stjernekikker, og måtte tas med KS etter en lang dag i fødsel.

Og ifølge jordmoren min så er oddsen for stjernekikker høyere når de ligger på den måten.

Akkurat som om jeg ikke har nok tanker om den neste uken allerede liksom.. Dritt au....!

Jaja.. 8 dager igjen.... Skal bli eg en sann glede å få denne ungen ut nå:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min lå mot høyre side når jeg fødte.. han var ikke stjernekikker :)

Skrevet

Gutten min lå også med ryggen mot min venstre side helt til slutten. Siste UL viste at han hadde snudd seg med ryggen mot høyre...men har var heller ikke stjernekikker. Jeg husker at jeg spurte jordmor om dette under fødselen, og hun sa at hun ikke hadde inntrykk av at de kom med nesa i været selv om de lå mot høyre.

Lykke til:)

Skrevet

Åh.. Godt å høre.

Trenger noen solskinnshistorier:o)

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, gutten min ligger også på høyre side. Hun sa at dette var det mest vanlige fordi det er mer plass på denne siden, det er visstnok mer tarmer og styr på venstre side.

Tror ikke du trenger å bekymre deg, jeg!

Skrevet

FUCK! Min gutt lå også på høyre side og kom i stjernekikkert, og hans lillesøster ligger på samme side. Jeg endte med klipping og vakum, sekunder før hasteks. Hvis det er tilfelle så ber jeg om ks på flekken!

Skrevet

Tror noen her blander hvilken side de ligger på og hvor ryggen er vendt. Barnet kan godt ligge på høyre side med ryggen vendt mot venstre. Bare sånn til info altså. Som en annen her skriver er det mer plass på høyre side. Jeg har også hørt at rygg mot venstre er mest optimalt, men hvem vet... Håper det går helt fint med deg HI :-) Skal vel noe til å få en så tøff fødsel to ganger! Satser på at det går strålende - selv med rygg mot høyre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...