*Stinemor* Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Leste en plass at det er lurt å kjøpe flanellsbleier, selv om man skal bruke vanlige bleier på baby.. :-) Hvorfor det...? :-) Brukes disse som vanlige kluter, eller...? :-)
Berit*fødeklar* Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 ..og til å legge øverst på madrassen...beskytter trekket mot gulping..og lett å bytte ut! Nydelig og mykt! Jeg bruker det på øverste del av madrassen i senga og i vogna...
Trultetryne Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Min snart 5 mnd gamle jente er en storgulper og vi bruker flanellsbleier overalt hvor hun ligger. Ellers bruker vi store gaskluter som gulpekluter ellers.
NitaMora Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Hvis du har sparkjøp i nærheten kan det være en kjempe ide og hamstre litt flanellbleier, gasskluter og vanlige kluter der sånn at du har et fint lite lager for sånt går det mye av!
*Stinemor* Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2010 bruker dere gassklutene også som gulpekluter, slik som flanellbleier? :-)
Fullt hus :) Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 det kan brukes til så mye rart itillegg til alt annet som er nevnt her, så bruker jeg det som pute inni putetrekket også. En baby skal ikke ha pute, så bruker bare flanell gulpeklut inni putetrekket så senga ser litt mer "komplett" ut
NitaMora Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 bruker gassklutene til gulpekluter og flanellbleiene til å ha under babyen for de er en smule større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå