Gå til innhold

Har jeg en veldig nøye lege mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de forrige graviditetene har jeg jo tatt endel prøver i begynnelsen. Var til legen i dag, og han satte meg opp på en haug med prøver. Måtte komme fastende... Har ikke vert slik de forrige gangene, men er kanskje noe nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme fastende ? Hehe, måtte nesten le litt jeg, hørtes jo litt dramatisk ut kanskje =) Der jeg går er det vel blodprøve og urinprøve som gjelder, har ikke hørt om noe annet.....

Skrevet

Høres kun logisk ut dersom det kan være fare for svangerskapsdiabetes og at du derfor skal ta glukosebelastning. Men da hadde du jo visst om det.. Ingen grunn til å møte fastene, med mindre kolesterolet skal sjekkes, men det har jo ingen ting med graviditeten å gjøre...... MEN det er jo bedre med en veldig nøye lege enn en sløv og uoppmerksom lege :)

Skrevet

De måler jo gjerne blodsukkeret og da er det greit å ikke ha spist noe på forhånd....

Skrevet

Hehe...var innom hun som skulle ta prøvene, og måtte komme igjen fastene:-) Jaja, får vel sjekket "alt" da...

Skrevet

Måtte hatt noen til å følge meg hvis jeg skulle komme fastende til prøvetaking! Jeg fungerer bare ikke hvis jeg ikke får i meg ei skive i løpet av 20 min etter at jeg har våknet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...