Gå til innhold

KVALM.....huff,....


Mamma`N

Anbefalte innlegg

er så kvalm...er i uke 7...måtte gå hjem fra jobb i dag. har kjøpt med sea band i håp om at det skal fungere.....tvi tvi

 

lurer på om jeg burde si noe siden jeg ikke er i form både på jobb og sosialt.....? hva tenker dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg har vært kvalmen i 3 uker allerede, og er 7 uker på vei i dag.

 

Men ja, jeg sa det ganske kjapt på jobb, for jeg er allerede sykemeldt 50%, klarer ingentingen nensten, så det er utrolig kjedelig! Bedre å sei det, da de viser mer forståelse :)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i uke 4, jobber som sykepleier og i dag måtte ei anna ei dusje pasienten min som var dekket av avføring fra topp til tå. Slikt har ALDRI plaget meg før, og det er jo litt krise når jeg står og brekker meg som en gal ettersom jeg rett som det er kommer borti avføring, ikke er det noe hyggelig for pasienten heller. Sa det til vedkommende som overtok for meg, men ba henne om å ikke si det videre da jeg er (mildt sagt) litt engstelig for reaksjonen til sjefen min. Hvis dette blir et problem må jeg jo si ifra for å få tilrettelegging, men håper jo å unngå det. I tillegg er det jo veldig tidlig enda, og jeg ønsker ikke oppmerksomhet hvis det skulle gå galt (noe det selvfølgelig ikke gjør;) ). Men du må nesten gjøre som du føler er best, vi har fortalt det til foreldrene våre og kommer nok mest sannsynlig til å fortelle det til søsken og evt. de nærmeste vennene våre, er ikke så lett å holde munn om det heller, vi er jo så glade! Synes det er vanskelig å vite hvem man skal si det til, man blir jo fort i "søkelyset" når noe slikt kommer fram og det er jo helt sikkert kjempe koslig, jeg er sikkert bare litt i overkant redd for at noe skal skje.

 

Sea band fungerer ihvertfall bra mot reisesyke så da krysser jeg fingrene for at du får god effekt av det nå også! Masse lykke til!

 

Dette ble kanskje veldig rotete, men håper du skjønner hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...