Musemor med tre søte små Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 På denne dagen for 8 år siden, ble mannen min og jeg gift Og jeg elsker mannen min fremdeles like mye, om ikke mer ;-D
Fire småtroll Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Gratulerer med dagen til begge to! Har bryllupsdag i morgen jeg, da feirer vi 10 år... Helt utrolig hvor fort tiden har gått, og jeg er også akkurat like glad i mannen min fremdeles. På disse årene har jeg funnet ut at han ikke bare er en super partner, han har vist en helt ny side ved seg selv som bare har økt god-følelsene jeg har for han, nemlig pappa-rollen. Han er superpappaen også, heldig er vi som har funnet en partner vi kan ha det godt med i år etter år etter år
Ranveig R Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Gratulerer med bryllaupsdagen! Vi har vore gift i 5 1/2 år og eg skjønar berre ikkje kor dei åra har blitt av. Ser det berre på ungane som kjem til og blir store.
*Rutletutt* Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Gratulerer så masse! I morgen er det vår tur:-) (men har da vår første bryllupsdag - men vært sammen i over 14 år;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå