MammaogHerman.blogg.no Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Helt uretusjerte, med rumpe og lår: http://mammaogherman.blogg.no/
Panterjenta85 Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det er helt sykt å se hvor retusjert bildene faktisk blir! Syns ikke hu så så værst ut uretusjert jeg og da jeg så det retusjerte syns jeg faktisk hu bare så ut som en barbiedukke...
Ugl@ Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Det skremmende er at endel kvinner og særlig unge jenter tror jo at disse retusjerte kroppene er idealet.
BlåBlå Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Hva er greia med då få flest mulig lesere til bloggen din da ?
Sjaman Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Ja jeg kjenner jeg blir litt oppgitt av dette. Hadde du etterpå kommentert ting i innleggene dine men det gjør du heller ikke. Sorry men jeg kjenner jeg synes dette er litt feil egentlig... men men all reklame er god reklame heter det visst....
Gjest Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes hun ser helt fantastisk ut selv uten retusjering:) Godt å se at "sånne folk" også kan ha cellulitter og "småfeil" på kroppen. Det er ikke mange årene siden jeg trodde at stjernene virkelig så ut som de gjør på bildene.
MammaogHerman.blogg.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2010 Enig, jeg trodde også at de virkelig så slik ut. Det gjør de færreste av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå