Gå til innhold

Ei uke på beinhard slankekur - og ikke en eneste sprekk !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med deg selv etter en uke på eurodietten. Fase 1 er en skikkelig hestekur, der man kun kan spise pulver mat som man tibereder + grønnsaker.

Har vært sinnsykt sukkeravhengig, og sjokoholiker - så det har vært tøft.

(gått ned 3 kg på en uke, så deter litt motivasjon da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beundringsverdig... jeg prøver å spise vanlig sunn mat, m/trening for å gå ned i vekt, men sprekker hver helg i godishelvetet... Lykke til videre.

Skrevet

Det nytter ikke å gå på diett. Du kommer til å sprekke før eller senere. Du må forandre livsstilen din. trene og spise sunt. 3kg på en uke er heller ikke bra for kroppen din.

Skrevet

Med Eurodietten er ikke 3 kg pr uke uvanlig i første fase.

Og poenget er en kostholdsendring over tid, som går an å leve bra med.

Skrevet

Flott jobbet!

Alt går bare du bestemmer deg for det!

Grattis med 1 uke ;)

Skrevet

måtte du til legen for å få kjøpt denne dietten? i så fall hvem og hvor?

og stå på! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flott!! :) Kjempeflink har du vært! Svigermor coacher eurodiett-deltagere, så dette har jeg faktisk trua på :o)

Stå på videre!! Jeg har vurdert å begynne selv, men har ikke så veeeeldig råd til det akkurat nå ;)

Skrevet

Så flott! grattis! :)

jeg er også på sjoko/sukkeravenningskur. Har vært "edru" i 3 dager. hehe :P

Jeg går ikke på noen diett, annet enn at jeg lar vær å spise godteri.

Det eneste jeg har gjort er at jeg ha planlagt middagene og kjøpt inn godt pålegg og masse grønnsaker.

Vi bruker vanligvis å ikke planlegge middag, så vi har dratt på butikken og kjøpt noe lettvint. Jeg har nesten aldri lagd middag i hele mitt liv heller, men nå er jeg mesterkokken på kjøkkenet:p dvs. med inspirasjon fra Ingrid espolid hovigs kokebok: Middag på under en halvtime:) genial bok!

Jeg har ikke veid meg, men jeg merker at jeg har fått mye energi på disse dagene. Føler meg så lett i kroppen. Jeg har ikke en gang hatt sug, og jeg har alltid spist meg mett. skjønner ikke at det bare er måltidsplanlegging som skal til :P hehe. Jeg visste jo egentlig det, men har aldri klart å praktisere det før. Nå har jeg bare planlagt og handlet for denne uka da, så får vi se om jeg klarer å opprettholde denne gode starten ;) Også har jeg kuttet ut brød da. Det har funket før, og da bør det funke nå :P

Lykke til videre!! :)

Skrevet

Anonym : Ja man må ha oppfølging av legen, gjennom en Fedon klinikk.

Se på www.eurodiet.no for mer info.

Lavkarbo.no har også masse info og råd.

Det koster litt, men nå er det noe jeg prioriterer høyt.

Skrevet

Jeg har gått ned 12 kg siden nyttår uten noen form for hestekur....

Trening og vanlig mat med vektklubb.no som hjelpemiddel.

All forskning viser at det er den sunne måten å gå ned på, som gjør at man forblir slank og ikke får en jo-joeffekt og blir tykkere enn før man begynte på kuren.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å spørre hvilken diett det dreide seg om, har ikke hørt om bernhard slankekuren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...