M@msen Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Er det det jeg har fått??? Aldri hatt det før, denne gjør vondt... Det gjør vondt nederst i magen, ned mot urinrøret...kjempe vondt med belastning på magen, og det svir noe sinnsykt når jeg tisser, særlig etterpå... Og det føles ut som jeg er øm der nede... Hjelp!!!! Tenkte jeg skulle levere en prøve på torsdag når jeg alikevel skal på legekontoret, men vet ikke om jeg orker ¨gå helt til torsdag...auuuuuu!
med nr 3:) Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 høres ut som det er en UVI du har fått ja. ubehagelig er det. hadde jeg vært deg ville jeg ringt til legekontoret med en gang. her vet jeg at man bare leverer en urinprøve og labben ser på den så skriver legen ut medisin samme dag, så slipper du å gå å ha ubehag. Trenger ingen legetime eller noe.
Martin+Mamma Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Uff,høres ut som urinveisinf.ja. Det kan være veldig vondt. Har du mulighet til å ringe legevakt så kan du sikkert få tatt en u.stix der,å evetuelt få resept på noe. God bedring:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Ikke noe og bli redd for. Det er vondt og ubehagelig ja, men man får kjøpt uvi stix på apoteket, er den pos så ring legen og si at du har UVI så tar de en ny sjekk på uvi, og slår den kraftig ut så sender de den til dyrkning, og du får med deg antibiotika eller penicilin kur hjem. enkelt og greit. Jeg har det hele tia, så ikke noe og være bekymret for. God bedring.
M@msen Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Takker for svar damer, måtte på legevakta, har begynt behandling... får håper det gir seg...detta er ikke godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå