Gå til innhold

Hva ville gjort dagen din perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Fødselen starter, (men ønsker ikke smerter:), kan vel ikke få i både pose og sekk. (og må pakke en viss bag først:))

- Mannen har med seg melkesjokolade hjem...

- Noen hadde orket å gi meg lett masasje.

- Mer sol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en ganske så perfekt dag i dag;) Fått handlet inn siste rest av baby-ting (iallfall det som jeg kan komme på at vi kan trenge og litt til), fikk hentet ut Apotek1-pakken selv om jeg hadde mistet kvitteringen, fått ordnet nytt førerkort, kjøpt meg noen nye klær, kjørt bil med HØY musikk og på toppen av det hele så har jeg fått beskjed om at jeg har arvet en god slump med penger.

Har, så langt, vært en meget bra dag:)!

Skrevet

At mannen min sa at han elsker meg, og faktisk mener det.

Skrevet

Ønsker ikke noe annet enn at de regelmessige kynnerne jeg har nå skal ta seg opp og bli skikkelige rier! Er 2 dager over.. Kunne og vunnet i lotto mens jeg var i full fødsel. (som den siste lille finishen på dagen)

Skrevet

Vunnet 100.000 på flaxlodd:)

Ellers er jeg rimelig fornøyd.

Skrevet

En fødsel ville ikke vært å forakte! :o)

Skrevet

Fødsel, helt klart øverst på listen.

Ellers håper jeg Luftslottet som sprengtes er så bra som jeg forventer, siden jeg endelig får rotet meg til å se den i kveld.

Å så var det den melkesjokoladen da... ;)

Skrevet

At det går opp for meg at jeg blir mamma på mandag med planlagt keisersnitt i stedet for denne komplette sjokktilstanden jeg befinner meg i nå der "alle andre" begeistret og rørt sier jeg snart får baby mens jeg nikker og smiler og tenker "fytti katta de skal skjære i meg på mandag, livet suger"...

Så oppsummert - litt entusiasme innvendig hadde gjort seg.

Og ja - og ingen fødsel. Ks er bare 3 dager før termin så hun får holde seg inne til dess!

Skrevet

Vunnet i lotto...

En dag på SPA med bading og deilig mat

Sydenferie

Mer sol og varme

Overaskende penger på konto...

Er egentlig maks fornøyd med livet, så egentlig har jeg en perfekt dag alt... :) Skal jo snart til syden og.. :)

Skrevet

De ringer fra sykehuset og sier at de tok feil; jeg har ikke termin i juni, men NÅ...ÅÅååh det hadde vært perfekt. 30 uker og lei gitt..:)

eller at jeg fikk energi nok til å skru av bim og heller sette meg ut på verandaen med leksene mine...

Skrevet

FØDELS MED ALT DET INNEBÆRERE! SMERTE OG ALT

Skrevet

Det som ville gjort dagen perfekt, var om min darling make kom hjem fra jobb. Med begge ungene. Og sa bare sett deg og hvil deg du vennen min... Jeg fyrer grillen så vi får i oss litt mat :) så skal jeg undeholde barna mens du ligger i badekaret ( vi ikke har)! Så skal jeg legge barna mens du ligger på soffen og ser tv!!! For i dag er jeg så slapp og sliten :( har ikke noe overskudd til noe!! Så det hadde vært perfekt :) blir igangsatt om et par dager ;) så jeg kjenner et stort behov for hvile frem til det!! :) :) en fruksalat synes jeg

og min mann kunne funnet frem til meg :) innimellom alle andre tinga jeg ville han skulle gjøre!!!

Skrevet

En perfekt dag for meg nå, hadde vært en dag uten bekkenløsning. En dag der jeg kan snu meg hvor jeg vil, gå på tur og få vugge på magen min =) Elske med min kjære uten at det gjør mer vondt en godt. En dag der jeg kan bli leid av min kjære ut i vårsola, og høre på fuglene som synger, og kanske fiske litt?

En perfekt dag hadde vært en dag der jeg kunne ut å vise den nydelige magen min til verden =)

Åhh. Som jeg gleder meg til juni!

Skrevet

At mannen min plutseleg og heilt av seg sjølv hadde funne ut at han skulle vaske vindauga ;-) Det skulle absolutt ha vore gjort, men det er sånn TILTAK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...