Gå til innhold

Lærågåhjelm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lo høyt og lenge da jeg så disse til salgs. Men nå begynner jeg å bli litt bekymra for guttungen her. Han har begynt å reise seg opp og går med støtte i bord og vegger. Men uansett hvor mye vi flytter unna ting, så greier han å ramle å slå seg. Han går konstant med en eller to kuler og x antall blåmerker i hodet. Er jo flaut å ta han med ut blandt folk, jo... Åssen er det med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, vesla er full i kuler og blåmerker hun også :-) Er helt vanlig for noen barn dette, spesielt de som er litt tidlig ute motorisk og dermed har mer vilje enn kontroll ;-)

Skrevet

Misforstå meg rett når jeg skriver at barn med litt blåmerker er de sunneste barna:)

Skrevet

Mini her har vel stort sett hatt en eller tre blå kuler i panna siden ahn lørte og gå. Han er snart to år og har en digere en i panna nå. Det er det siste jeg tenker på når vi er ute blant folk om han er blå eller ikke!

Skrevet

Kanskje du kan finne en matchende skuddsikker redningsvest med airbager som du kan kle ham opp i.

Skrevet

Hehe, enten full oppakking på ungen, eller skumgummibelegge absolutt hele huset/hagen/familiemedlemmers hus/veien/barnehagen;P

Må ikke slå seg, det er jo faaaarlig:D

Skrevet

Det er jo bare en logisk videreføring av hjelmtvangen når de sykler. Husk, de fleste ulykkene skjer i hjemmet ...

Skrevet

Jeg måtte gå med hjelm. Ikke fordi jeg var motorisk tidlig ute, men svært, svært motorisk dårlig (noe som har fulgt meg hele livet og medfører at jeg kan snuble omtrent mens jeg står stille) :))

Tok meg ikke for, og hadde stadig blåveiser i halve ansiktet. Mamma var rett og slett redd for hjerneskader.

Men ja, det så himla teit ut! ü

Skrevet

Mennesker har da lært seg å gå i flere tusen år uten hjelm.

Vil tro dette er for barn med spesielt behov for det..

Men mest sannsynlig bare enda et unødvendig produkt som er laget kun for å tjene penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...