Lunda med lillegutt Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jm sa på kontroll i dag at statistiske undersøkelser viser at man oftere går over termin med gutter enn med jenter. Og der man går over tiden med begge kjønn, går man lengre over tiden med gutter. Gutta ser ut til å trenge lengre tid i magen enn jenter, konkluderer man med. Jepp, ser ut som gutta er treigere enn oss jenter allerede i den spede starten av livet :-D
Symbio Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 hmm, kanskje jeg har gutt i magen likevel da 8 dager over i dag. Har tenkt litt på det, i det siste. Er jo ikke umulig at det kan skje!
noninona Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Så kjekt da....gikk 10 dager over med første og det er en jente.. Venter gutt denne gangen og er nå 3 dager over termin...hmmm...må nok vente litt til da skjønner jeg ;-)
Alvene Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 hm...stemmer ikke helt med meg. Første var jente, kom 2 dager over termin, andre var gutt, 18 dager før, venter jente nå, termin om 3 dager:-)...vi får se.
brooklyn Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Siden jeg er meggete sur i dag, 2 dager over termin, må jeg si at denne jenten jaggu lar vente på seg. Guttene kom hhv 12 dager før og 1 dag etter. Men, statistikk er jo full av årsaker og det ene utelukker jo ikke det andre heller!
2010 Mammaen Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Ja, det samme sa min jm til meg. Guttene kommer i snitt 2 dager etter jentene... Men såklart er dette bare statistikk og gjennomsnitt. Man kan få både gutter før termin og jenter etter termin :-) Min termindato vil jeg holde meg unna helst (17.mai), så to dager over termin er helt ok for meg :-)
SpongeBob Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Mine to gutter har i alle fall holdt dette skjemaet - har gått over med begge. Familieteorien er at de bare takler omstilling dårlig, som de fleste av mennene i familien...
3smaa Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Har en gutt fra før og venter gutt denne gangen også. Nr1 kom 20 dager før termin. Nå er det kun 11 dager igjen til termin, men forsatt ingen fødsel. Håper ikke jeg går over tiden fordi jeg føler meg på overtid allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå