grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 er så sykt mye plaget med bekkenet mitt.. så shopping på kjøpesenter å slike ting er tortur.. og 17 mai tog kunne jeg bare glemme.. men så ringte jeg komunen og der fikk jeg lånt meg en rullestol:) så nå får mannen ta gullgutten i bæremeis og meg i rullestol:) ikke at jeg gleder meg til å sitte i rullestol men da kommer jeg meg iallefall litt rundt
SpongeBob Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Skal si du er flink til å se lyst på det:) Snart ferdig nå?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 takk:) har vell ca 8-9 uker igjenn nå.. gleder meg veldig til å treffe lillemann i magen.. <3
Ccathrine Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Offa me tid. Blir ikke mye BIM treff på deg noe mer no da??? Har tenkt å stikke hode innom Lyspunkte neste uke hvis e ikke har født til da og beina bærer meg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 så lenge mannen min kjører meg til døra så skal jeg nok få det til:) i dag er bim treffet på peppes pizza over 7/11 bare og komme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå