Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 ehm... datteren min teller prikker på skjorta si...
♥Nemi♥ Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hahaha, sørg for at hun teller prikker på en manns skjorte neste gang dere er på café!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Søøøøøttt! Kanskje ikke like søtt om mora hadde gjort det samme..
Martin+Mamma Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Sønnen min forteller gud og hvermann at han driver med pikker. Utrolig flaut, han mener piggemaskin stakkar. Snart har vi vel barnevernet på døra:-S
Ella & gull med smilehull Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Tror jeg har nevnt det før, men vi hadde en barnebok med den geniale teksten "en blå prikk sammen med en annen blå prikk... neimenn, det er jo Krølle" da jeg var liten (prikkene var øyne og Krølle var følgelig en liten gutt. Men da jeg leste teksten høyt ble det "en blå pikk sammen med en annen blå pikk... neimenn, det el jo kølle!" Kan tro foreldrene mine slet med å holde maska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå