Gå til innhold

Noen svare meg, please!!


*NordNorge*

Anbefalte innlegg

Er det flere som har murringer bare på den ene siden av magen? Har på begge sider om kveldene, men siden i natt og imorges da jeg våknet har jeg akkurat som sting bare i den ene siden... (venstre).. Håper d er "normalt" ? :)) Er 12 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv hatt romling, murring, "sting" og stikking i magen litt her og der. Noen ganger bare på en side, andre ganger over hele magen, det varierer. Spurte legen om det var farlig, men han sa det var helt normalt. Det kunne være bare det at livmoren strekker seg og det kjennes ubehagelig ut. Jeg velger å tro at så lenge jeg ikke har fryktelig vondt eller blør så er ting slik de skal være. Er selv 14+6, men har fortsatt alt for lite merkbare bekreftelser på at jeg er gravid. Blir godt å komme til jordmor om 2 uker å få snakket og spurt litt. Virket som om legen hadde dårlig tid, så har ikke fått snakket så mye. Den lille er fortsatt hemmelig og jeg trenger å få snakket med noen om mine bekymringer før vi slipper bomben til "offentligheten".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg også tenker, at så lenge jeg ikke har kjempevondt eller blør, så er alt som det skal. Hvorfor er det hemmeligt enda? Jeg er alene, så fortalte det til min mamma da jeg fant det ut. Men, skal vente med å fortelle det til resten av slekta til jeg har vært hos legen. Oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 3 måneder på vei, men når jeg tenker tilbake så har jeg jo hatt mange symptomer. Men, har ikke så mange nå lenger. Så deler litt den tanken din om at er jeg virkelig gravid? ... Hehe. Håper du får snakket mere når du kommer deg til jordmor eller på ul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk ikke passet slik å fortelle det. De kommende besteforeldre på begge sider har lenge hintet frampå om barnebarn og det virker som om de allerede før de vet det gleder seg masse. Men ville liksom ikke fortelle noe før det var sikkert (12 uker). I dag begynte jeg på uke 15, og har ikke fortalt noe ennå, skal se om vi klarer å holde det hemmelig til UL er overstått, er ennå 5 uker til så vi får se hvor synelig det blir. Tenkte å overraske med et foto eller puslespill av pjokken i posten til hver av besteforeldrene, de kommer til å bli i ekstase;) Svigermor har selv mistet, så sent som under fødselen så jeg er så redd for at det skal gå galt og de får gjenoppleve skuffelsen. Kan selvfølgelig ikke tenke slik, for det skal jo gå bra, men tror det blir hemmelig til etter UL om 5 uker. Kanskje må vi avsløre det tidligere pga magen, vi får se;) Min egen mor holdt tett til sine kollegaer til hun var 6mnd på vei, for hun ble ikke så stor, så vi får se om jeg slektes på henne:)

Håper alt er vel og at legebesøket går bra. Når har du termin? Jeg har 15.10.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full forståelse for det :)

 

Jeg har termin den 29 oktober ca... Skal ikke til lege før nå på mandag, så da får jeg kansje litt mere eksakt dato:) Ellers går d bra me meg så langt, måtte ta en ny test i dag, bare for sjekke at jeg ikke har drømt, å den var jo veeldi positiv... Hehe :) Men, klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med tanken å være gravid før jeg har vært hos legen å han sier d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...