Cinnamon4 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Vi holder på å innrede til to barnerom hjemme nå. Et tilbygg som har blitt brukt til lagring og har en gitt størrelse. Min eldste sønn syntes rommet hans ble "lite", tror han hadde sett for seg noe helt annet Jeg tenker derfor, hvor store rom har deres barn? Og kanskje også ganske vesentlig, hvor gamle er barna (pga. antall bokser med leker, lego etc som tar masse plass ) ? Takknemlig for svar, skal bli moro å se hva som er gjennomsnittet her
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Har en treåring og en femåring. Romene deres er loke nesten akkurat like store. De er på ca 12 m2. Jeg bodde på et av romene selv frem til jeg flyttet hjemefra. Vi bor i mit barndomshjem. Jeg tenkte aldri på dette som lite.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Det er bare 5,5 kvm faktisk, men så er han bare ett år, og trenger ikke så altfor stort rom på en stund enda. Det er langt og smalt, 3x1.8 m. Vi skal til å innrede det nå, og kommer da til å plassere møblene sånn at det blir en ren lekeflate i ene enden av rommet. Samt pratiske møbler/hyller for oppbevaring av leker, så slipper vi lekekasser og leker stående langs veggene. Hvis vi fortsatt bor her når han blir større, kommer vi nok til å vurdere om han skal få et av de større rommene. De er på ca 15 kvm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå