Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Leste ¨på nettet at barnehagebarn skal holdes hjemme i 48 t etter symptomfrihet. Hva med meg som jobber i barnehage, da ? Jeg er klar over at mange går på jobb så snart de føler seg bittelitt bedre, uten å tenke over at de fremdeles er smittsomme. Nå har jeg spydd og dritt i 2 døgn. I dag er jeg bare kvalm og har en hodepine ut av en annen verden. Jeg vurderer hvorvidt jeg skal til jobb i morgen eller ikke. Sannsynligheten for at jeg er bedre i morgen, er jo stor. men frisk kommer jeg nok ikke til å være. Sliter med samvittigheten, og føler meg som en dårlig arbeidsstaker og dårlig kollega når jeg blir hjemme !!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jobber du i barnehage ville jeg holdt meg hjemme i 48 timer, du er smittsom 48 timer etter siste "runde". Vi har hatt en laaang sjau i vår bhg denne vinteren, hvor ungene har blitt syke i både to og tre runder, mye fordi at barnehagebarn (og voksne?) har kommet i bhg før de har vært helt friske. Du vil føle deg ennå mer dritt om det er du som starter en ny runde i bhg du jobber i. Vær hjemme, bli frisk og ikke ha dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Enig med henne over her. det er bedre å holde seg hjemme en dag ekstra når det stor fare for smitte. Det er bare møkk med de epidimiene som kommer med jevne mellomrom i barnehagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå