Gå til innhold

Noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 35+4.

Jeg er så lei!! Vondt i ryggen, løper på do hele tida, stikkinger i "skrittet"(sånn rar følelse) ubevegelig og tung på kvelden + at jeg lengter meg syyyyk etter lille pia i magen!!

Har 2 gutter fra før på 7 og 10 år...treninger og aktiviteter uka lang...de nærmeste 14 dagene er så travle at egentlig har vi ikke tid til fødsel med det første heller....!

Jeg sover ikke om natten, da det er nesten umulig finne en go stilling å slappe av i..og når jeg endelig finner en...ja da må jeg på do!(yyeiihhjj)

Livet kjennes ikke spes rettferdig ut akkurat nå..(noen som skjønner hva jeg mener?)

Jeg er sliten, trøtt og lei...hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå?

For å få til å lette litt på tilværelsen? Gjøre den siste ventetiden litt mere rolig og avslappende? Hvordan skal jeg lære/klare å nyte den?

Jeg vil så altfor nødig syte og klage og...derfor kommer det ut her til dere...lettere det! Vi har jo alle dette "flink pike" syndromet å leve opp til...

Dette var dagens sukk....håper på gode råd tilbake.

Og til dere alle i samme situasjon....god bedring og lykke til videre....I KNOW HOW U FEEL:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overlate mest mulig av stresset til pappaen? Kanskje strikke et lite plagg til vesla, heldige du som skal ha ei lita jente, her kommer gutt nummer tre;-) Lese hyggelige bøker/se gode filmer/gjøre alt du ikke rekker i barseltiden som å ta et godt langt bad med et glass ferskpresset juice og telys på badekarkanten?

En liten måned igjen nå - klem!

Skrevet

Åhh..takk for gode råd:)

Har liksom utsatt det med strikkinga og en ny god bok! Blir fort så oppslukt at jeg nesten blir redd for å ikke rekke å gjøre ferdig. Men nå er det vel strengt tatt det som er meningen:)

Klem klem

Skrevet

Forresten ja..kjempe stas med jente..og gutta i huset koser og duller med den magen...og plukker ut rosa og lilla klær på hver en butikk! Eldste mann har plukket ut en rosa og hvit ammepute med bamser på fra Barnas Hus...den syntes han var akkurat passende!

Har mange ganger lurt på om de ville vært like "tullerusk" om det kom en gutt til...

Men...herreland...en baby er stas uansett, og så lenge barnet er friskt så bryr jeg meg ikke om kjønn! Tenk så mye glede gutta dine får av hverandre ...HELE LIVET!

Selv er jeg vokst opp med 2 eldre brødre...og i oppveksten og ungdommen har jeg aldri ønsket meg noe annet! I voksen alder derimot, skulle jeg veldig ønske jeg hadde søsken av samme kjønn! Gutta skjønner liksom ikke de samme tingene som oss jenter...

Skjønner?

Har tenkt tanken på at det hadde nok vært lettere med gutt, men glad det blir jente og:)

(dette ble myyye rot..skjønner jeg er litt rotete i huet for tida vettu:)

Skrevet

Ja, finnes det noe tidspunkt som passer til det måtte det være nå! Håper du finner roen:)

Skrevet

Tror vi tenker rimelig likt - så lenge alt går bra gjør det jo ingen ting hvilket kjønn det er, men så koselig med ei lita jente, da! Mine to (snart tre) gutter har to småkusiner, og jeg storkoser meg med å shoppe klær og "jenteting" til dem:) Men ville jo aldri byttet ut gutta mine, ikke på vilkår! Omtrent like rotete her ja...

Skrevet

Hehe...skjønner akkurat hva du mener:)

Det høres veldig logisk ut når jeg tenker det..men blir bare rot når jeg prøver å skrive det hahaha

Er det tvillinger du har fra før? Siden du skriver 2 gutter fra før på snart 3?

Skrevet

Nei nå gir jeg meg ende over...NÅ leste jeg hva du skrev....hahaha!

Sorry...jeg burde legge meg inn...detta huet fungerer bare ikke til tider!!!

Skrevet

De påstår jo at hjernen krymper i graviditet og barseltid? Eneste som hjelper er nok masse avslapping og egenpleie i ukene framover:) Gutta mine er forøvrig fem og tre, og verdens herligste små monstre!

Skrevet

Tror jeg nettopp beviste at jeg er et perfekt eksempel på det...selv om mannen min ALDRI får høre meg si det:)

Jeg har selv alltid vært så evig takknemlig for mine 2 gutter! Så stolt at jeg til tider nesten sprekker! Skoleflinke og pliktoppfyllende...aktive,men akk så snille:)

Vi ER heldige...og jeg er hadde nok ikke ville hatt en baby til etter så mange år om jeg ikke hadde de 2 flotte gutta fra før:)

Pleier å si at jeg har jo bevist jeg har evnen til å få slike flotte barn...så hvorfor ikke spe på med et til:)

Perfekt alderforskjell på dine 3 da...heldige gutter som helt sikkert finner MYE glede i hverandre i alle årene fremover:)

Skrevet
:) Jeg blir litt skremt ved tanken på den B-gjengen vi holder på å lage, jeg, ser dem for meg i røde gensere og bandittmasker, men så langt er de utrolig herlige:) Flaks at vi får verdens fineste unger hele gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...