Trudelutt72 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Min mann er blitt innkallt til møte i en annen by 3 uker før terminen min. Problemet er ikke i seg selv dette, men denne byen ligger sånn til at det ikke gå så ofte fly tilbake igjen dersom noe skulle skje. Sist gang født jeg 16 dager før termin og jordmor mener at denne også vil komme før termin.. og det tok 5 timer. Hadde det gått fly hyppig tilbake hadde jeg nok ikke hatt noe problem, for det skjer jo sjeldent noe på et par timer, men her er det snakk om at han ikke kommer seg hjem før ved 17-18 tiden på ettermiddagen.. og da får jeg helt angst. Er jeg bare helt hysterisk??
2010 Mammaen Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Går helt sikkert fint! Skal litt til at det blir akkurat den dagen :-) Her skal også mannen bort (med overnatting) 3 uker før termin. Regner med at det går heeelt fint. Kjenn etter hva du føler er riktig like før han skal dra. Lytt til kroppen din, så vil det nok gå fint. Kjennes det helt feil ut at han reiser så hold han hjemme. Det er nok ikke noe særlig å gå rundt å være urolig i alle fall! Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå