Bambini#1 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei. Jeg har ca 3 uker igjen til termin og ble i går kveld plutselig svimmel og kvalm.. er det fortsatt litt i dag.. er dette normal? Noen andre som har hatt det slik? Jeg har ikke hatt dette tidligere. Har hovnet veldig opp i føtter og fingre de siste 1-2 ukene. Kan dette være grunnen?
Venterpå#2 Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg har hatt det akkurat som deg noen dager i det siste.. jordmor sier det er helt normalt siden blodtrykket mitt er bra etc... hun sier at det kan være et sånn plutselig blodtrykksfall som forårsaker det. Eller om man ligger på ryggen/sitter lent bak på ryggen, slik at blodårene kommer i klem (i og med at livmoren er såpass tung nå, så legger den så mye press bak på ryggen, noe som stenger for blodtilførselen opp til hjernen..) Prøv drikk mye vann, og skift ligge-/sitte stilling, evt. ikke reis deg for fort opp..Det er veldig ubehagelig i hvertfall.. Jeg tør ikke gå i dusjen når sambo ikke er hjemme feks...
Gjest Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Nja, det er ikke noe umormalt i å føle seg dårlig mot slutten, men de tre tingene samlet gjør at det kan være lurt å sjekke deg for svangerskapsforgiftning. Jeg synes du burde ringe dit du går til vanlige kontroller og høre. Evt til føden om du ikke kommer gjennom. Håpe det gir seg da.
Bambini#1 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2010 Takk for svar. Skal til kontroll i morgen, men burde jeg kontakte dem i dag for å få det skjekket? Jeg fikk avkreftet svangerskapsforgiftning for 2 uker siden.. hadde en dag med symptomer og 2 dager uten rett før påske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå