Kari K. med to søte små Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg har mine misstanker, føler meg akkurat likedan som forrige gang jeg var gravid. Tok en test for 14 dager siden, den var negativ. Har legetime på tirsdag til etterkontroll. Vet ikke hva jeg føler om jeg er gravid. Blir noen travle år hvertfall. Suppa er bare litt over 5 mnd.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Ja, jeg ble det med kobberspiral. Den hadde vel vært i ca 6 mnd. Så eldste vår var 8 mnd da jeg ble gravid. Spiralen satt akkurat som den skulle og, så det var egentlig ingen grunn til at den sviktet. Ja, du får noen travle år og ja, det vil tidvis bli slitsomt. Men du verden hvor herlig det er også! Nå er min minste litt over året, og alt blir lettere for hver dag iom at ungene blir større og mer selvhjulpne :-) Også begynner de å få stadig større utbytte av hverandre. Så det er utvilsomt verd alt slitet! Jeg fikk skikkelig hetta jeg, og visste ikke helt hva jeg skulle synes. Heldigvis ble mannen hoppende glad og nyheten tatt veldig godt imot av alle rundt oss. Og når jeg så at jeg var den eneste som tok det litt tungt begynte jeg å glede meg jeg også :-) Tror arbeidsgiveren min fikk seg en overraskelse da ... for jeg fikk positiv test siste kvelden i permisjon med eldste ;-) Og måtte avsløre det hele for arbeidslederen min første dagen i jobb. For hun spurte på spøk "ja, når kommer nestemann da?" Hvorpå jeg knakk sammen i gråt og hulket "han kommer til jul!" Hun, stakkars, ble skikkelig paff der og da, men vi ler utrolig godt av det i ettertid :-) Det kommer til å gå kjempefint! Så bare slapp av og vent på resultatet du!
trollmamma Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Eg har hatt spiral i mange år og aldri blitt gravid med det. Men har to veninner som har blitt det. Den eine fekk tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå