Gå til innhold

Når sprekker jeg da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spist godteri/drukket brus på snart 1,5 mnd... og dette stemmer ikke! Jeg har vel vært sukkeravhengig de siste 7 årene, så skjønner ikke hvordan jeg plutselig bare kunne våkne en dag og ikke ha det minste lyst på noe.. for det var nettopp det som skjedde!!

Er litt overvektig og tung (alltid vært tung, selv som slank), men nå spiser jeg lite og ofte og har ikke lyst på noenting egentlig.... :)

Trener hver dag (Hvordan skjedde det liksom??) og når jeg står opp så er det eneste jeg gleder meg til er å sette i gang treningen... HVA SKJER A???

Kjenner meg iallefall ikke igjen, og tror nesten dette er for godt til å være sant..... ;)

Går ned både i vekt og str og er jo såååå fornøyd.... men tror d ikke helt enda, for det er meg det er snakk om.. jenta som ikke klarer dietter og slanking mer en max 2 uker.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! :) all grunn til å være fornøyd.

Men du...hvis du finner ut hvordan det skjedde,kan ikke du fortelle meg hvordan det gikk til ;)

Skrevet

Hehe, det som skjedde var at jeg våknet en morgen for ca 1,5 mnd siden og var småkvalm... og eide ikke matlyst what so ever, og da forsvant sukkerlysten også :P Og det har holdt seg like lenge, så skjønner faktisk ingenting :) Utrolig deilig å ikke være fysen på noe godteri lenger....

Spiser knekkebrød og slikt og d er faktisk fristende ;) hehe... ikke lyst på sukker, men knekkebrød ;) hehe....

Skrevet

for et tragisk nick jeg har, må bytte :P

Gjest sug lut
Skrevet

Garantert hyggeligste snuoperasjon jeg har hørt om i dag, gratulerer.

Skrevet

Kroppen din har blitt avhengig av noe annet enn sukker! og Det er endorfinene som bruser med trening. Man kan faktisk bli avhengig av trening også, men det er jo langt sunnere enn sukker om man ikke blir for ekstrem - hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...