Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Det er så mange andre katter som er her inne om natten og vi mistenker at det er pga maten. Hvis jeg tar bort maten vil katten likevel få det den trenger? Han er litt tynn fra før av, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har sett på katteluke med chip leser, men har ikke mulighet til å kjøpe det akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jada, det går fint. Det er viktig at katter spiser ofte, men han klarer seg nok fint uten på natten. Bare sørg for at han faktisk får maten sin på dagtid. Dersom du er bekymret for at han er litt tynn, så kjøpt et fôr som er litt høyere på kalorier. Det får du på veterinærklinikker og dyrebutikker med litt bredere utvalg på fôrfronten. Katteluke er forøvrig en genial oppfinnelse ;-) Hilsen dyrlege.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Ja han får royal canin med høyere kalori-innhold Derfor jeg er litt gnien på maten også, vi forer jo hele nabolaget om natta:P Han har akkurat begynt på det så håper det hjelper. Takk for svar, fra nå av blir maten fjernet på natterstid!
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Katten vår sover sammen med oss hele natten, den:-) Like greit! Men jeg har hatt katter som har vært ute på natten før. Uansett, blir den sulten, kan den jo fint finne seg en mus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå