TøffiTrynet☠ Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 De sier så mye rart! Her en dag var vi på besøk hos bestemor. Lille Elias sto tankefullt og kikket ut av vinduet, mens han klødde seg litt i baken... Så kommer bestemor inn i stua, og spør: "Hva holder du på med da, Elias? Ser du på bilene?" Hvorpå lille luringen svarer: "Nei, æ klør mæ i læva (ræva)" Sjarmerende... Eller her en dag jeg sa: "Så fin du er!" Svaret var: "Æ e ikke fin, æ e bæsj!" Det er utrolig morsomt å være mamma til en liten luring...
Uro4 Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 hehe...så hærlig :-) Snuppa mi så en fallskjermhopper her en dag. JEg spurte henne om hvor hun trodde han kom til å lande...Tenkte at hun kanskje ville svar fotballbanen, eller der han bor eller noe i den duren. Men, neida...hun var helt bestemt på at han skulle lande på månen.. Snuppa er 5 år altså...hehe..
FanteGuri Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Hehe, de er artige de 3-åringen ja.. Men, ikke så artig når tuppa brøler til farmor; "æ vil ha", når hun ikke får det som hun vil.. Da må mor forsøke å glatte over så godt hun kan... Mange artige kommentarer begynner det å bli, som igår da mor strevde med å henge opp nye gardinstenger og ble litt oppgitt, så kom vesla bort, holdt meg rundt beina og sa; " æ e hær sjø mamma". Når far kom hjem sa hun til ham; "du må hjælp mamma å hæng opp gardinan, hu får det ikke til".. Eller da vi var hos farmor og farfar, og vesla skulle vise hvor flink hun var til å synge, stillte seg opp foran dem og gaula så høyt hun kunne; "bæ, bæ lille lam bare satt å bæsja"...
Mammapudding Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Hahaha, herlige små Leah på 2,5 år har ei lommelykt som er fri for batteri, hun ga den til meg og sa: "vi får gje den te moffa da, så får han jepajeje!" Hehe, kanskje ikke så rart da jeg spør han om å reparere ting titt og ofte Og da jeg satt og spiste middag og fikk et riskorn i halsen og hostet og hostet trodde hun at jeg måtte spy (vi har nettopp hatt spysyken alle mann) og tok meg på armen og sa medfølende: "d går bra, bare spy du. Æ hente papir!" Så løp hun å hentet en bit papir som var på størrelse med en negl kanskje..hahaha:D
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 For ikke å snakke om når hele nabolaget er samlet ute på lekeplassen. 3 åringen forsvinner inn døra...kommer ut etter 30 sek og ROPER : "Mamma da,om du ikke kommer snart bæsjer jeg i buksa og da må DU vaske" Eller når du får en pekefinger mot nesa,et morskt blikk og klar beskjed om at "Jeg blir skikkelig streng om du ikke gjør som jeg sier" ???? Eller da poden sa til en gravid dame i butikken høyt " Den dama er like tjukk som bestefar"
rosa og en blå Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 enig. 2-3 års aleren er den beste. med engang de nærmer seg 4 år, har de begynt å bli frekke og utspekkulerte. lillebror som snart er 3 år, er jo klovnen i familia. entel han vil eller ikke. han er sjuk no og sa idag tidli "mamma, eg er so veldi veldig veldig veldig sjuke, du må trøste meg, gi meg saft og kjøre meg til doktoren so han kan fixe magen min" stakar liten.. mens i neste øyeblikk danser hipphopp til Drømmehagen. hehe,
silhah og emilie Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 hihi Emilie gjorde det samme som din HI... Vi var på Rema og jeg sto å så nedi frysedisken, så hørte jeg emilie sa noe bak meg, men jeg greide ikke å høre helt hva hun sa, så jeg spurte om hun kunne si det en gang til. Da brølte hun : "mamma d klør i rævva" på pent trøndersk hehe Fikk et par komentarer på vei ut for å si det slik
rosa og en blå Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 kom på lillebror som flira og pekte i butikken og sa "mamma sjå dinna rare dama der da" -og ho stod rett ved siden av.. flaxen var at ho prata i tlf. men butikkdama og mannen bak flirte godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå