rsst Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Vannet gikk tidlig på morgenen 9 april og fikk beskjed om å kome på føden siden tappen ikke adde festa seg. Haddde litt murringer i magen men ikke mye. Var på sykehuset i 7tiden og etterhvert fikk jeg små rier som plutselig bare ga seg.. dette skjedde 2-3 ganger. Kl 10 hadde jeg begynt med litt vondere rier lå da på fellesrom og pustet meg gjennom de.. ( halvvonde) Kl 11 ble jeg kjørt inn på føderom. Hadde da 5 ca åpning( i følge jordmor kunne de godt vært 8 hvis hun hadde tatt litt hardt i meg...) iallefall kl 1215 var godgutten ute!!! Jeg hadde åpet på epidural men hadde ikke tid til det gitt!! Fikk epidural med de to andre. MEN dette var den beste fødselen. Var fordi det gikk så fort, tenker jeg Så nå sitter jeg her med lille godinggen min... Melkespreng og gigapupper....men men ... sånn er det. Koser oss masse og storesøstrene er såååå stolte og omsorgsfulle. Lykke til til dere som venter på "gaven"
megoglille Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Gratulerer så mye!! :-) Hørtes ut som om det gikk kjapt og greit ja. Kos deg masse med godgutten! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå