Gå til innhold

nok et navne innlegg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg ville være av de som kom inn på dette forumet for å skrive om navn!

Men men.

 

Hva synes dere om navnet Beatris? Drømmt om dette navnet 3 netter på rad nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det staves Beatrice!

 

Jeg synes det er dumt å velge navn til barna sine som man ikke selv klarer å stave riktig..........

Skrevet

Har ikke sagt dette er et nevn jeg vil ha da.. tror desuten ikke den lille gutten i magen vil sette pris på navnet ;-)

Synes bare det virker rart at jeg drømmer om ei lita jente ved det navnet hver natt..

 

Foresten: Gutten har allerede fått navnet Peder, får vi jente vil vi kalle henne Nora, Amalie eller Bente Marie

Skrevet

anonym 10:26: Det går faktisk ann å skrive det Beatris jo!

Beatris er en annen utgave av Beatrice.. Bør kanskje sjekke det opp før du åpner munnen din om noe!

Skrevet

Beatris er penere skrivemåte enn Bearice synes jeg, blir mer "norsk".. Men selv synes jeg Beartsa er penest :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...