Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Trodde aldri jeg ville være av de som kom inn på dette forumet for å skrive om navn! Men men. Hva synes dere om navnet Beatris? Drømmt om dette navnet 3 netter på rad nå!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det staves Beatrice! Jeg synes det er dumt å velge navn til barna sine som man ikke selv klarer å stave riktig..........
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Har ikke sagt dette er et nevn jeg vil ha da.. tror desuten ikke den lille gutten i magen vil sette pris på navnet ;-) Synes bare det virker rart at jeg drømmer om ei lita jente ved det navnet hver natt.. Foresten: Gutten har allerede fått navnet Peder, får vi jente vil vi kalle henne Nora, Amalie eller Bente Marie
Gjest Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 anonym 10:26: Det går faktisk ann å skrive det Beatris jo! Beatris er en annen utgave av Beatrice.. Bør kanskje sjekke det opp før du åpner munnen din om noe!
Gjest Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Som bevis: The baby name Beatris sounds like Beitris, Beeatris, Beatriz, Beatriss and Beatrisa. Other similar baby names are Beatrix, Beitriss, Beeatrix, Beeatriss, Beeatrisa and Beatrica. Linken: http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Beatris
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Beatris er penere skrivemåte enn Bearice synes jeg, blir mer "norsk".. Men selv synes jeg Beartsa er penest :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå