silhah og emilie Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 hadde ikke fått med meg at det var noe for de med større baren her jeg, så kjekt=) var fast bruker av dib fra emilie var 1 til litt over 2...men mistet jeg interessen siden det mest var baby snakk her inne...men dette var jo genialt
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 så flott at flere oppdager denne siden og;) Har jo hatt et eget forum, men det er nettop lagt ned, men er jo fint at vi har fått litt plass her inne;) Velkommen skal du være:)
Ranveig R Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Ikkje sant? Greit med DiB for kjappe svar og småbarnsrelaterte tema, men det er greitt å ha ein plass der det er mindre folksomt (= folk "kjenner" kvarandre og behandlar kvarandre bedre enn på DiB skravle), ein får som regel gode og utfyllande svar på ting ein lurar på og her er god stemning. Eg meiner det fins ein fortell-litt-om-deg-sjølv-tråd ikkje så langt bak i tid, viss du er nysgjerrig på kven som er her inne ) Velkommen skal du vere!
silhah og emilie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2010 Takktakk Ranveig R den skal jeg sjekke=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Velkommen skaldu være:) Veldig koselig å bli kjent med nye folk!! Håper du vil trives her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå