Gå til innhold

Noen som har vært i Egypt med små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å reise på charter til Egypt når minsten er ca 10 mnd. Noen som har erfaring med det? Vet dere om de hadde barnemat, bleier o.l der nede eller måtte dere ta med alt hjemmefra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der med små barn....var i Tunis( nabolandet med 1 åring) jeg tok med alt hjemme fra, det er jo mye og frakte med seg, men man skal jo ikke ha det med hjem igjen:)

Egypt er jo kjent for mage/tarm bakterier, vi ble ikke syke men det er mange som sliter med magen der....

Skrevet

Nei, men jeg har vært i egypt et par ganger og derfor vil jeg ikke tatt med en liten en dit.

Det er et av verdens skitneste land og en på 10 mnd må jo få lov til å bevege seg.

For min del er eneste grunn til å reise til egypt at det er bra dykking der.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt med en baby dit, de har en vidt forskjellig bakterieflora enn oss, veldig lett å få magevirus der.

Når de er så små skal det ingenting til før de bllir uttørka pga diare og varmen. Sykehusvesenet der er vel kanskje heller ikke så mye å skryte av..

Skrevet

Går helt fint det! Bleier har de på butikken og på de utallige apotekene rundt omkring. Barnemat ville jeg nok ha tatt med. Vi hadde en kjempefin tur med vår lille datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...