Gå til innhold

Da takker jeg for meg...


Nytthåp2012

Anbefalte innlegg

Etter en helg med blødninger ble det på UL i går konstantert MA. Fosteret hadde vært dødt i ca. 2 uker. Jeg skulle vært 11+4. Dro rett til sykehuset og fikk utskrapning samme kvelden. Veldig trist, men trøster meg med at jeg har en liten frisk gutt fra før og at det forhåpentligvis går bedre neste gang. Får vente et par mnd og forsøke på nytt.

 

Lykke til alle dere andre her inne. Håper dere slipper og oppleve det jeg opplevde i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ånei så utolig trist å lese. Jeg får ordentlig vondt inni meg. jeg er nå 10+4 og når man nærmer seg de magiske 12 ukene så slapper man mer av, og gleder deg over det lille underet.

 

Dere må ta godt vare på hverandre og prøve igjen om et par mnd.

 

go trøsteklem fra meg og min lille snuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jeg håper jeg blir gravid ganske fort igjen, så får vi kanskje en vårbaby istedenfor :-)

 

Prøver å trøste meg selv med at det sikkert var noe galt med fosteret som gjorde at det døde og at naturen valgte å rydde opp på sin måte. Selv om det på ultralyd ikke så ut som det var noe feil. Hjertet slo bare ikke.

 

Kos deg med gravidmagen med det lille vidunderet.

 

Masse lykkeønskninger videre fra meg :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så trist å høre! Masse lykke til videre med prøving, håper det klaffer neste gang.

 

Stor klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så trist å lese slike meldinger..! Dette er en veldig aktuell og skummel problemstilling for oss alle, og spesielt for meg nå som jeg er nervøs for at jeg også kan ha mistet i helgen. Men du må i alle fall trøste deg med at dere har greid å få barn før, slik at det absolutt bør være mulig å få det til igjen! Beste lykkeønskninger for neste forsøk :-)

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist å lese. Sender masse varme tanker til deg og dine, ta vare på dere og lykke til videre.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...