mjhanse Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg er to dager over og kan ikke forstå hvorfor han ikke vil komme ut? Han er større enn førstemann, ferdig, ønsket og vi har alt klart til han. Jeg er moden med 2 cm åpning og kroppen min er plaget. HVORFOR VIL HAN IKKE UT???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lunda med lillegutt Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Signerer alt du sier! 2 dager over her også. Forsøker å trøste meg med at det uansett er en begrenset mengde dager før han MÅ ut, og at permisjonen forlenges tilsvarende overtiden....
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 jeg er 5 dager over .. men vi mister jo tid med barnet i perm tiden når de kommer på overtid .
Lunda med lillegutt Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Hva, har jeg misforstått? Trodde det var de som fikk før terminen som mistet tid? Har nok ikke lest regelverket nøye nok ser jeg.
noninona Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 3 dager over her og venter enda. Gikk 10 dager over med førstemann så det er vel som forventet, selv om jeg gjerne blitt kjent med mini så fort som mulig :-)
Symbio Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 8 dager over her.. Blir peremisjonen forlenget for oss som går over...??
Lunda med lillegutt Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 nei det er nok jeg som har misforstått. Siden permisjonen blir forkortet for dem som føder før termin, trodde jeg helt enkelt at den ble forlenget for oss som gikk over, men sånn er det ikke. Var inne på sidene til NAV, kunne ikke se dette omtalt eksplisitt, men de sier jo at permisjonstiden starter senest tre uker før termindato, så da er det nok denne som gjelder når man går over.
112277 Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 2 dager over her også, litt utålmodig ja! Hvor mange dager max går dere over tiden før dere evt blir satt igang der dere bor? Her er det 11 dager.
RompeRock Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Jeg er 13 dager over tida, og ingen ting skjer. Fy, nå er jeg lei! Skal inn i morgen, og da blir det mest sannsynlig igangsetting. Jeg tar i hvertfall med baggen, og nekter å dra derifra før de har begynt prosessen... Ble hastesnitt sist gang, og frykter det denne gangen også. Jeg gruer meg!!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 41 uker i dag. Glad babyen ikke kom før termindatoen, men nå er jeg i grunn klar kjenner jeg. Samtidig gruer jeg til barselstiden så klarer vel noen dager til. Men bruker jo noe voldsomt med energi på å kjenne etter fødselstegn hele tiden og tenker masse på hvordan det skal bli med fødsel og ungen og alt.
aprilgutt10 Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 8 dager her!! er så forbanna lei om jeg skal si det rett ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå