Gå til innhold

Hvilke erfaringer har dere med modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket det?! :)

Hvilken symptomer fikk dere etterpå?

Gikk dere lenge over termin? Og gikk fødselen greit?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar, men har enda ikke født, så kan ikke si noe om hvordan det påvirket fødselen. Men etter hver behandling får jeg forsterkede kynnere, masse slim og føler med avslappet. Så noe skjer nå i alle fall :-) Men jeg har masse god erfaring med akupunktur for andre plager og problemer, så dette er noe jeg har tro på!

Skrevet

Joda jeg har prøvd i første svangerskap, og gjør det igjen i dette svangerskapet. Ble anbefalt å gjøre det av jordmor som holdt svangerskapskurset på Riksen sist jeg fødte. Hun mente det absolutt hadde noe for seg. Og siden jeg den gangen hadde seteleie, og måtte ta KS dersom fødselen ikke satte i gang spontant, så ville jeg ikke la noe stå uprøvd. Fødte to dager etter menstermin, (4 dager etter UL termin,) så det så ut til å virke for min del. Det startet riktignok ikke med rier, men med spontan vannavgang.Så om det var akupunktur eller tilfeldigheter vites ikke..... Men jordmor som satte nålene forrige gang mente at jeg var moden for fødsel ved siste behandlingstime, og gjettet at jeg nok ikke trengte den neste timen som var satt opp på meg. Hun fikk rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...