Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Jepp, har man ikke folkeskikk, for eksempel i rumpa, da er det ikke håp!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes sug lut er her påfallende mye til å ha så negative opplevelser av folk her inne. Jeg kan være borte fra forumet her et par måneder i slengen, men det har vel aldri skjedd at sug lut har gledet noen med sitt fravær særlig lenge av gangen....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jeg tviler på at Luten hadde gledet noen med sitt fravær, om hun skulle velge å ikke være her!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 jeg forstår ikke hvorfor noen skal slenge dritt etter andre.... for å heve seg selv kansje? dem har dårlig selvtillit å alt det der....
Gjest Morn du Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Toxic har jeg ikke lagt merke til, er hun fæl altså? Sug lut kan slenge med leppa, men er ikke særlig farlig, sett i forhold til andre som ikke er her lenger. I hvert fall ikke under nicket som herja her for en god stund siden. Tror vi trenger Sug lut her.
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Jeg liker Sug Lut! En kvinne etter mitt eget hjerte.
sånn ca Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 toxic har jeg egentlig ingen meninger om, husker henne ikke så godt^^ Men luten er en person jeg liker å ha her^^ Hun slenger kanskje litt med leppa, men hun er i hvertfall ikke så falsk. Jeg setter pris på det ærligheten hennes, selv om jeg ikke alltid liker det hun svarer og ikke gjemmer hun seg bak en knapp heller.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Ja, hi her har tydelig ikk store selvtilliten.
Gjest Toxic Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Neida, Toxic er faktisk snillheten selv. HI er bare muggen fordi jeg ikke ville svare på om hun er gravid eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #15 Skrevet 13. april 2010 Samme dama som har lagt ut innlegget: hva tror dere (om hun er gravid) Sug lut å Toxic svarte henne på det innlegget å det likte hun visst ikke....Skriver på samme måte: rett på en plass etc....
trolla <3 <3 Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 sug lut er et av de mest jordnære og fornuftige menneska her inne. Sier ting som de er.
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 13. april 2010 #20 Skrevet 13. april 2010 Hvorfor i alle dager skulle de komme seg bort herfra? De har da like mye rett til å være her inne som oss andre... Eneste forskjellen på de og på de som er uforskammede under anonym er at de tør stå frem med hvem de er i i motsettning til så mange mange andre her inne.Er det noen som burde pelle seg ut herfra, er det du som prøver å starte en kampanje for å få de ut, det er direkte uforskammet dårlig folkeskikk og passer seg ikke "en plass" hva nå enn det betyr!!! Så stå på *sug lut* og *toxic* sier jeg bare!!!!
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #21 Skrevet 13. april 2010 Plutselig virket det som en veldig god ide å gå på loftet og finne fram den 25 år gamle t-skjorta med "if I want to listen to an asshole, I'll fart".
ellen-propellen Skrevet 13. april 2010 #22 Skrevet 13. april 2010 Syns jeg du skal Luten,hehe Legg gjerne ut link med bilde:-P
Gjest sug lut Skrevet 13. april 2010 #23 Skrevet 13. april 2010 Greit om den er litt skintight? Vi snakker en kg pr år...
ellen-propellen Skrevet 13. april 2010 #24 Skrevet 13. april 2010 hehehehehe Går kjempefint:-) Flott å bevise for "nye" her inne at ikke alle er perfekte barbibimboer og;-) At det finnes voksne normale mennesker og her. *er frekk mot HI i tilfelle noen ikke ser det*
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 13. april 2010 #25 Skrevet 13. april 2010 Pft! Sug lut er tøff! (Jeg kan sikkert hive inn flere !!!!! for å gjøre innlegget mer forståelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå