Gjest ibla Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg slet med bekkenløsning fra ca uke 20 sist. er nå i uke 16, og lurer på om det er det samme som er på vei tilbake. Husker ikke helt hvordan det startet sist.. Har vondt (som gangsperre) nedover i bena, spes. det ene, og på innsiden av lårene opp mot skrittet. Også vondt i ryggen (korsryggen). Men ikke foran ved symfysen (her husekr jeg at jeg hadde mye vondt sist, men det var senere ut i svangerskapet. Er det ikke veldig tidlig å få disse plagene allerede i uke 16? Bør jeg allerede nå feks gå til fysioterapeut? Andre tips? Hva med jobb; jeg sitetr på kontor og merker at jeg erverre om ettermiddagen. Tips for å få arb.dagen til å fungere bedre?
micasa Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg har det samme som deg! Legen sier det er bekkenløsning allerede (uke 20). Forrige svangerskap fikk jeg det ikke før 2mnd før termin. Hos meg er det hoftene og symfysen i tillegg til at det "stråler" ned i høyre fot. Jeg har prøvd både fysio og naprapat uten hell. Er nå 50% sykmeldt, da jeg også jobber på kontor, er det lite variasjon i hverdagen, da jeg må være tilstede på min pult. Jeg prøver å gå et par runder i lokalet innimellom, varierer mellom å stå og sitte, og har 2 forskjellige stoler jeg bytter mellom. Likevel klarer jeg bare halv dag......
miss kiss Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg er i uke 26 og jobber som lærer. Merker særlig at jeg får vondt i ryggen når jeg bøyer meg over pulter og når jeg går mye mellom klasserom... Men er dette bekkenløsning?? gravid for første gang.. Det er vondt øverst på rumpa og i korsryggen, også blir jeg liksom stiv i beina... Høres ikke like ille ut som det dere har, men er det begynnende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå