Mine <3<3<3 Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Lurer på hvordan dere fjerner barten (napping, voksing, klipping++++) Nå som sola dukker opp og det blir lysere ute, ser jeg at jeg trenger å fjerne barten
Miss Misantrop Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Noe sier meg at du ville fått mere napp på denne tråden om du postet den på anonym.
Rampongi Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Beklager om jeg kupper tråden. Jeg har aldri fjerna barten, da den ikke skjemmer meg så mye og i sola blir den jo lysere. Men vil ikke sånn voks gjøre at hårene kommer tilbake sterkere/mer tydelig, slik at man må fortsette å vokse den når man først har begynt? Eller er det bare en mye?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Var det en myte du skulle skrive?? jeg opplever ikke at det har blitt verre med voksing.
Rampongi Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 hehhehe en myTe ja Ok, tusen takk for svar.. rusler stille ut av tråden igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå