Gå til innhold

hjelpe så griske og gjerrige dere er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal dere helst bli invitert i flotte selskaper, men gaver skal man ikke gi, fysj. Er det virkelig så fælt om noen velger spleiselag, enkle selskap, kaffegjester, sammenslåing av barnebursdager etc. Og gjør det noe om brudepar får en liten gave selv om de velger å gjøre dagen så billig som mulig?

Blir helt skremt jeg. Er veldig glad for at mine venner/familie ikke er så smålige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig med deg...

Skrevet

Selvsagt gir man en gave! Den behøver ikke å være så dyr, men en liten oppmerksomhet gir man. Om ikke annet så en vinflaske elelr en blomst.

Skrevet

og jeg synes det er utrolig smålig å invitere til en fest som gjestene selv skal betale for:)

Skrevet

Jeg synes det er vesentlig verre med de frekke brudeparene som forventer at gjestene skal betale for sge. Da snakker vi smålighet på høyt nivå!

Skrevet

Sikkert de samme kjærringene som selv klager og akker seg over alle de kjipe gavene de selv får til jul og bursdag

Skrevet

Hvorfor er det så smålig? Jeg blir gjerne med på spleisefest jeg. Liker å være sammen med venner på fest. og prisene på slike fester pleier jo ikke være så høye. HI

Skrevet

Ja, slike kjipe damer som bytter absolutt alle gaver de får! :) Og som krangler på regninga på spleisemiddag.

Skrevet

Meg, meg, meg og meg, også enda litt meg.

Skrevet

Godt å se noen snille her inne og da :-)

Skrevet

Ordinær spleisefest JA

Bli bedt om å ta med sin egen mat i bryllup NEI

Skrevet

det er jo bare å si nei til innbydelsen hvis du synes det er så fælt å spleise på bryllups fest for venna dine.

Skrevet

Helt enig med HI.

Hvis det er viktigere å få drikke så mye gratis man orker på bryllupsdagen til venner/familie enn å feire dagen sammen med dem, så bør man helst holde seg hjemme.

Jeg ville ikke hatt dere i mitt bryllup.

Skrevet

signerer 22.55. End of discussion.

Skrevet

Latterlig at man ikke skal kunne feire et bryllup uten at gjestene forventer at man skal blakke seg helt. Er ikke meningen å feire et bryllup med venner? hvorfor må man som gjest alltid få, få få?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...