bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 hva er best? holde seg i ro eller bevege seg?
God gammel aargang - født Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg syntes det var best å holde meg i bevegelse. Hadde god nytte av "prekestolen" på sykehuset. :-)
bolla piggsvin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 har nå noen som ikke er så vonde men varer i 30-40 sek og 6-7 min mellom..håper ikke di dabber av igjen..er kvalm og uvell.vond i magen..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Jeg likte best å gå med prekestol da jeg kom på sykehuset. Det skal visst være veldig bra å stå/være i bevegelse når man holder på med rier.. Da jeg var hjemme satt jeg gjerne på en stol med stolryggen mot magen og lente meg litt over den og pustet godt(tips fra mora mi)
fresh Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 spørs hva du vil oppnå. ved å være i bevegelse setter det bedre fart på riene, men om de ikke er så sterke ennå ville jeg prøvd å slappe av mens du kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå