VirreVirre Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg har bestilt flybilletter for 4 personer (ink. et barn på 2 år), og så kunne jeg reservere plasser til oss mot et gebyr på 80kr per stk. Tur/retur ville det blitt 640 kroner i tillegg, så jeg droppet det. Ikke at det er allverdens med penger, men plutselig hadde ikke de billige billettene blitt så billige likevel. Men nå får jeg litt panikk, hvordan skal en tretimers flytur gå med en toåring hvis vi voksne er spredd rundt omkring? (Regner med de må plassere henne ved siden av en av oss ) Hvordan fungerer de der plassgreiene? Noen som vet? Vi har alltid forhåndsvalgte plasser, og vi flyr egentlig aldri med Norwegian ellers... Det var bare de som fløy dette strekket, på den ønskede dato..
2010 Mammaen Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Du får velge sete når du sjekker inn, så jeg vil anbefale deg å stille opp i god tid på flyplassen, sånn at dere er blant de første som sjekker inn. Da kan dere sikre dere plasser ved siden hverandre. Som oftest går det helt fint!
VirreVirre Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Men barnet vil i alle fall bli satt ved siden av en voksen ikke sant? Noe annet ville vel ikke gått?
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 barnet vil i allefall bli satt i lag med en voksen ja. men kan være vanskelig å få alle samlet. vi har alltid klart å fikset det slik at vi fikk sitte sammen alle tre når vi reiste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå