Gå til innhold

Da har vi levert oppsigelse til leieboer.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fått en ny som flytter inn etter tre måneder. Nåværenede husleier dro på ferie i to uker uten å betale leia og forrige måned var også forsinket. Vedkommende har bare leid her i to måneder.

 

Hun som skal leie nå har en datter på alderen til datteren min og fant tonen godt. Samtidig ble vi enige om at vi kunne se til hverandres barn av og til. Og det er et stort pluss for oss som ikke har noen barnevakter her oppe:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Bra :-)

 

Greit å ha leieboere man kan stole på og som betaler i tide.

Skrevet

Ikke sant. Er ikke så barmhjertig jeg altså.

Skrevet

Good for you! Har alltid vært en "snill" leieboer selv, aldri vært sen med leia og aldri festet eller ramponert, men har hørt mange skrekkhistorier fra de jeg har leid av.

 

Blir sikkert kjempehyggelig for jenta di å få en lekekamerat også :o)

Skrevet

ar leietaker akseptert oppsigelsen? Ellers kan det hende du må til med namsmann og diverse...

Ikke bare enkelt å være utleier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...