Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Og fått en ny som flytter inn etter tre måneder. Nåværenede husleier dro på ferie i to uker uten å betale leia og forrige måned var også forsinket. Vedkommende har bare leid her i to måneder. Hun som skal leie nå har en datter på alderen til datteren min og fant tonen godt. Samtidig ble vi enige om at vi kunne se til hverandres barn av og til. Og det er et stort pluss for oss som ikke har noen barnevakter her oppe:-)
Gjest irismor Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Bra :-) Greit å ha leieboere man kan stole på og som betaler i tide.
Tøysetipp Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Ikke sant. Er ikke så barmhjertig jeg altså.
Hikken Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Good for you! Har alltid vært en "snill" leieboer selv, aldri vært sen med leia og aldri festet eller ramponert, men har hørt mange skrekkhistorier fra de jeg har leid av. Blir sikkert kjempehyggelig for jenta di å få en lekekamerat også )
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 ar leietaker akseptert oppsigelsen? Ellers kan det hende du må til med namsmann og diverse... Ikke bare enkelt å være utleier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå