nr2-imagen:) Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 er jeg dum som ikke tar den? skal vel tas 3mnd før graviditet?
octoberdream Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Jeg er gravid og har ikke tatt den. Ingen planer om det heller...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg tok den noen mnd før graviditeten...haha, morsomt å vite at man har gjort noen ting "rett"....ante jo ikke at jeg var gravid før to måneder etter befruktning, så her ble livet levd som vanlig, på godt og vondt. Jeg ble utsatt for "frivillig tvang" som de kalte det, alle helsearbeidere "skulle" vaksineres, enten de ville eller ikke. Og til slutt følte jeg presset så stort at jeg gjorde det, men fytti som jeg angrer. Ikke at jeg har blitt plaget med noe i ettertid, men jeg synes den vaksina der må være noe av det mest hysteri-pregete på lengelenge. Liker IKKE at staten skal prakke på oss fremmede ting i kroppen, i hvertfall ikke når alt er så opphauset og hastepreget at ingen egentlig vet noen ting. Skal DET også bli en hemsko for gravide? "Wuuut, tok du ikke vaksina først? Hvilken mor skal DU bli?!"
Julie_82 Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Jeg bryr meg ikke med den vaksinen, siden svineinfluensa er en mildere form av vanlig influensa, og dermed ikke verdt bryet.
sprellemor Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Er gravid og var i første trimester frem til jul eller noe. Så da kunne jeg ikke ta den. snakket med legen om det i januar, og han sa at siden det hadde stilnet av nå, så kunne jeg tenke på det til neste kontroll. Valgte å ikke ta den, med støtte fra fastlegen.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes den var såpass lite utprøvd på gravide at jeg ville ikke ta den. Heldigvis sier jeg nå da jeg syns det er litt skummelt at Helsetilsynet går ut i etterkant av at så mange gravide har tatt den og sier de vil ha et forsakningsprosjekt for å kartlegge eventuelle skader på fostre. Jeg er nå høygravid og fikk aldri denne influensaen.. tror jeg da;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Jeg har heller ikke tatt den.. Selvom jeg jobber på sykehus hvor vi har fått inn mistanke om svineinfluensa.. Både mannen og junior hadde det her hjemme i november, og jeg ble ikke syk.. Kommer ikke til å ta den heller..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jeg kommer ikke til å ta den. Bare i Norge er det flere som har spontanabortert og senabortert som de trodde var pga vaksina... i høst vaksinerte jeg hverken meg eller dattern min, om vi har hatt influensaen vet jeg ikke, vi har vært syke men har overlevd det og )
HKV Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Syns du er kjempelur jeg:) Her i huset er det ingen som har tatt den, og heller ingen som kommer til å ta den:) Har holdt oss friske selv om både skole, barnehage og jobb var hardt rammet... Er i mot all gift staten vil at vi skal sprøyte i barna våre (og oss for den del..) Nå er det komt en vaksine mot livmorhalskreft som de tilbyr 12 år gamle jenter. (i skoleregi) Syns ikke det er noe aktuellt i det hele tatt. Og enda mindre aktuelt ble det da datteren til et legepar ikke skulle ta vaksinen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå