Gå til innhold

Graviditetssymptom.....vanlig??


Ina80

Anbefalte innlegg

Hei

 

Gravid med mitt første barn, og var til legen sist uke.

Jeg har ikke spesielle graviditetssymptom. Det jeg merker det mest på er en form for milde mageknip (om en kan kalle det det). Det er lokalisert under navlen og til tider så strekker det på sidene. Er det livmoren som vokser? Flere som kjenner seg igjen?

 

Jeg har vært en del trøtt og ønsker helst å sove hele dagen, samt at jeg til tider kan være noe kvalm. Da spesielt om morningen. Foreløpig har jeg ikke spydd eller noe, men jeg brekker meg:(

 

Ellers så hadde jeg ømme bryst, men det syns jeg har forsvunnet. Er det vanlig???

 

Jeg er redd for at det ikke skal gå bra, men prøver å tenke positivt:)

Samboeren og meg har prøvd i over 2 år, så barnet er virkelig velkommen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også litt mageknipe under navlen. Det er nok helt vanlig, siden det skal vokse og strekke veldig mye der inne. Jeg har også hadd gravidsymptomer, men de er borte nu. Hadde kvalme og utrolige ømme bryster, men det har forsvunnet helt i den siste uken. Er selvfølgelig veldig trøtt og har lyst å sove hele dagen, orker ingenting.

 

Det går sikkert bra med oss, trur det e normalt å ha det sånn.

Tenk positivt, det gjør dagene lettere :)

 

Er kommet i uke 10 idag :P Langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miessi

 

Jeg er på 8+6 idag i følge terminkalkulatoren.

 

Godt å høre at det er ikke bare er meg som har det sånn, selv om jeg ikke har trodd det heller. Var hos legen sist uke, og han var bekymret når jeg sa hadde litt vondt i magen. I ettertid tror jeg bare at han følger meg ekstra godt opp fordi jeg har ventet så lenge på at det skulle skje.

 

Jeg skal iallfall inn på tidlig ultralyd, men det tror jeg at jeg får pga den laaaange prøveperioden vår:) Så nå er det bare å krysse fingrene for at det er ett lite nurk der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL for 2 uker siden, så lille nurket med bankene hjerte, fikk nesten tårer i øyne av det, var så rørende. Skal på UL igjen om 2 uker, da for jeg i følge gynekologen se armer, fingre, bein, gleder meg sånn :)

 

Det går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...