Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Ting går virkelig skeis mellom meg og barnefar nå, og han har køddet opp masse. Vi har vært sammen siden vi var unge og dumme, og har et barn sammen. Derfor er det viktig for meg å gjøre alt jeg kan for å redde forholdet istedenfor å pakke sakene å gå.. Er det noe hjelp og få? Vet at når et par venter barn, kan de være i et hjem sammen med barnet de første ukene, og få veiledning. Er det mulig når barnet har blitt noen måneder? Vet at noe plager barnefaren, vet bare ikke hva. Så litt veiledning og hjelp hadde vært godt nå..
Gjest ->>- Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Dere får nok neppe noe institusjonsopphold fordi forholdet skranter, men det høres ut som dere kunne ha nytte av en time på familievernkontoret. Eventuelt et samlivskurs? De fleste helsestasjoner kan formidle info om slike. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå