Gå til innhold

Kynnere som varer lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem varer som regel over ett minutt, opptil halvannet. Har blitt verre de siste dagene, men er jo ikke regelmessige. På føden fikk jeg beskjed om at hvis de er såpass lange så kan de ha innvirkning på modningen Og det hadde jo vært ille fint:) Flere som har laange kynnere.. eller kanskje det da kalles maseveer..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kynnere som har vart i 1 1/2 time av gangen. Men jeg har nok ikke kommet like langt som deg? Er i uke 30 nå. Så mulig det du har er maserier, ikke kynnere. Vet ikke helt hva forskjellen er.

Skrevet

Jeg har hatt dette siden uke 36, er nå 38. Lange kynnere, ca 1,5 min (av og til opp mot 3 min) sammen med mensmurring. Og det har virkelig har innvirkning på modningen. livmorhalsen var i uke 37 helt avflatet og hadde 1-2 cm åpning. I tillegg til at babyen ligger helt nede i bekkenbunnen :) Håper du har samme effekt! :)

Skrevet

Jeg hadde masse regelmessige (hvert 5 min) kynnere som varte opp mot ett minutt. Var på føden for å sjekke modning, men hadde ingenting. Men de vil gjerne at du ringer og får komme til en skjekk fikk jeg beskjed om. Jeg ble sykemeldt med streng beskjed om å ta det helt med ro for å forhindre at det ble modning (er bare 30+1).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...