Gå til innhold

vennene arangerte voldtekt på utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

(sånn siden vi prater om udl)

Brudgommen ble kledd naken og bundet fast i en stol. To jenter tok lap dance. Brudgommen protesterte hele veien. Det endte med at den ene "danseren" rei ham.

FY for noen jævlige venner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FY F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvet ikke hva jeg hadde gjort da, om jeg hadde vært mann....

ÆSJ

Skrevet

For noen dritt venner, de har jo ødelagt forholdet hans. Hadde aldri tilgitt dem. Mannen må jo ha fått stå for å bli ridd, så han kan ikke ha protestert sååå mye.

Skrevet

Han har nå valgt disse vennene selv.. Verken mine eller min manns venner ville funnet på å gjøre noe sånt. Man får velge sine venner med omhu..

Skrevet

Har hørt om mange stygge utdrukningslag.

Synd. Vennene har et ansvar.

De bruker anledningen til å freake helt ut.

Vet om en som ble sugdt, foran kameratene av stripperen. Æsj!

Voksne, sofistikerte menn.

Skrevet

Stå kan jo menn få litt når det måtte være, og typisk særlig når det er to nakne damer i nærheten. Var denne stolen så tung at han ikke kunne flytte seg unna?

Skrevet

Er dette seriøst?????

Finnes det så stygge mennesker som på toppen av det hele kaller seg venner????

Skrevet

"vennene" burde vært anmeldt. Men det ble de ikke. Og det kan jeg forsåvidt forstå. Voldtekt av menn blir ikke tatt så alvorlig som det burde.

Tenk om det hadde vært en kvinne da. Bundet fast og voldtatt på utdrikningslag. Det hadde jo blitt furore!

hi

Skrevet

I tillegg til helt utrolig jævlig idé, er det jo temmelig høy strafferamme for å medvirke til voldtekt. Det er i aller høyeste grad ulovlig.

Skrevet

Man kan ikke kontrolere penis. Den kan fint stå selv om man absolutt ikke vil.

Både brudgommen og bruda var jomfru, de hadde spart seg til hverandre.

bryllupet ble avlyst

Skrevet

21:43, ja du er vel en av de som kritiserer kvinnens antrekk etter en overfallsvoldtekt eller drar opp hvor mange hun har ligget med...Æsj, for en ting å skrive etter at noen har blitt voldtatt. Hadde han visst dette hadde han nok ikke vært venner med dem. Skam deg.

Skrevet

Dersom dette er sant, kunne han helt fint ha anmeldt jentene for voldtekt, og vennene for medvirkning. Det å binde fast noen og voldta dem har en høy strafferamme, det samme har det å bare se på at det skjer.

For noen år siden ble en kvinne dømt for voldtekt fordi hun hadde sugd en mann mens han sov. Denne dommen hadde blitt mye strengere.

Skrevet

Ehh..., så du vet ikke at en kvinne som blir voldtatt, faktisk likevel kan bli våt? Det er ikke fordi hun har lyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...