Ronja&Odin Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 på stena line for 4 personer.. er familie cruse på barnas båt.. og siden det er 25 års grense på dette, så får vi ikke lov og ta med jenta vår på tur, siden ingen av oss har fylt 25 enda.. dum regel, men men.. er det noen som er interessert i de kansje?? så kan heller noen andre familier få gleden av de )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Vi er intressert ;O) sender deg pm!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Nå har jeg sendt deg pm, når må de brukes innen?
Monajenten Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hvor er det fra? Er interessert om det er fra Bergen men det er vel Oslo:-/
Ronja&Odin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2010 er fra olso-fredrikshavn.. desverre:(
Ronja&Odin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2010 da har jeg gitt bort 2 og har igjen ett =))
Monajenten Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Jaja, jeg måtte prøve:-) Så snill du er da:-)
Ronja&Odin Skrevet 12. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2010 da har jeg gitt bort alle tre.. (mangler fortsatt ene adressen til elresa) ja føler meg som julenissen nå hihi kose dere på tur dere som var først til mølla:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå