Gå til innhold

jeg har tre gavekort


Anbefalte innlegg

Skrevet

på stena line for 4 personer.. er familie cruse på barnas båt.. og siden det er 25 års grense på dette, så får vi ikke lov og ta med jenta vår på tur, siden ingen av oss har fylt 25 enda.. :( dum regel, men men.. er det noen som er interessert i de kansje?? så kan heller noen andre familier få gleden av de :))

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er intressert ;O) sender deg pm!

Skrevet

Nå har jeg sendt deg pm, når må de brukes innen?

Skrevet

Hvor er det fra? Er interessert om det er fra Bergen men det er vel Oslo:-/

Skrevet

er fra olso-fredrikshavn.. desverre:(

Skrevet

da har jeg gitt bort 2 og har igjen ett =))

Skrevet

jeg kunne gjerne tenkt meg :D :D

Skrevet

Jaja, jeg måtte prøve:-) Så snill du er da:-)

Skrevet

sendt deg pm da :D

Skrevet

da har jeg gitt bort alle tre.. (mangler fortsatt ene adressen til elresa)

 

ja føler meg som julenissen nå hihi

 

kose dere på tur dere som var først til mølla:p

Skrevet

tusen takk :D setter stor pris på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...