Gå til innhold

Dette utdrikningslaget i Unge mødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herremin hatt, sikkert veldig kult å prøve å lage det moro for den kommende bruden når hun er så sur og negativ som det der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei! Var det Unge Mødre nå? Glemmer det jo alltid!

Skrevet

Reagerte på det jeg også...

Skrevet

Tenkte det samme, hørtes ut som hun hatet hele opplegget...

Skrevet

Det slo meg også ja.. stakkars venninnene

Skrevet

Skikkelig surpomp av en festbrems..

Skrevet

Har ikke sett det, men tenker at et kan være lurt å lage et utdrikningslag som den kommende bruden kan trives i...

Skrevet

En annen ting... Er ikke surpumpen mindreårig? Hvordan er det med alkoholholdige drikkevarer da?

Skrevet

Jeg må få si en ting siden dette er meg..

Jeg hadde i forkant sakt klart i fra hva jeg ikke var intr i og gjøre osv. Men en del av det ble tatt med fordet.. Jeg ville bare ha en koslig dag som vi gjorde "normale" ting.. Men det var ikke alt som ble hørt på og da resulterte det slik!

Dessuten gjorde vi masse annet de ikke tok med som koslig frokost, bowling og vi satt rett og slett bare og snakka og kosa oss..

Skrevet

Skjønner godt at hu reagerer sånn jeg! I alle fall om det hu skrev stemmer at vennina ikke klarte og høre på henne, når hu fikk vite ting osv. Da har jo vennina litt av skylda og syns nå jeg...

Skrevet

Ja, hun var skikkelig negativt innstillt...Minner meg om en venninne jeg har.

Skrevet

Ja greit at hu virker negativ innstilt, men tror ikke jeg ville reagert annderledes om det var meg og jeg hadde sakt ifra om ting jeg ikke ville.

Men jeg er jo ikke sånn, men prøver og sette meg inn i hennes situasjon

Skrevet

Må innrømme at jeg var rimelig lite engasjert på et par av postene i mitt utdrikningslag. Ting jeg spesifikt hadde sagt at jeg ikke hadde lyst til ble tatt med og brukt masse tid på. Ting jeg synes er utrolig kjedelig men som søstrene mine synes er gøy, feks. Ble overrasket over at forloveren ikke stoppet dette. Mannen min viste om en del av planene og ba de ta vekk de tingene han vet jeg ikke liker. Han ble heller ikke hørt selv om han var veldig sur. da blir brura litt sur:) Er jo meningen at det skal være hennes dag! De fleste veninnene mine ble også litt oppgitt. Så kommende forlovere - lag en drømmedag for bruden, ikke dere selv:)

Skrevet

Haha, ja, virket ikke som en morsom venninne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...