Solstrålen_ Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Noen som kan beskrive nedpress? Jeg vet at barnet mitt hadde lagt seg ned og at hodet var delvis festet på kontroll sist uke. Er nå i uke 33 og føler et veldig press ned mot/i underlivet. Litt mot tarmen og ryggen/bekkenet også. Hvis jeg presser musklene mellom bena sammen, er det ekstra ømt. En følelse av å være skikkelig støl i underlivet. Kjenner det hele tiden og spes når jeg sitter. Noen som vet om det er vanlig så "tidlig"som i uke 33? Er det et fødselstegn eller vil det være sånn den neste 1,5 måneden. Rimelig ubehagelig må jeg si... Hmmm
Ladybug~N&E Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 det er sikkert litt nedpress iom at babyen er i fest med å feste hodet. men dette med å være støl i underlivet høres mer ut som bekkenløsning. min bl sitter i symfysen og jeg kjenner det godt i hele underlivet og litt nedover i bena. jeg vil nok gjette på at du kommer til å kjenne det resten av svangerskapet og tviler på at det er noe tegn på fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå