Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Vet ikke hvor underholdene det er med en gjeng med blubber som drikker seg dritings med tåteflakser jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Med alle fordommene og meningene som verserer her inne, og da ofte av den "eldre garde" så hadde helt klart gjort seg å lage en serie om "Eldre mødre" også. Hadde nok gjort like stor suksess som "Unge mødre" og gitt den norske befolkning mang en latter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 ja litt hehe..skjønner egentlig ikke hvorfor det står på men hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Er ikke aldern jeg kicker på men menneskene som er med her og de er 13 eller 40 er ikke casen her...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Jo, jeg har sett Unge Mødre. Jeg lurte bare på hvorfor du mente at det er en komiserie. Grunnen til at det fremstår som en komiserie, er at FEM fremstiller enkelte av de unge mødrene som unge, dumme og uansvarlige. Noen av de er kanskje det, men det er vel noen av de "eldre mødrene" også. Hadde alle vært supermødre så hadde vel seertallene vært en smule lavere vil jeg tro... Og da hadde jo ikke du hatt noe og le av stakkars
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 hehe..det er tydligvis ikke meg det er synd på*ler*
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #12 Skrevet 12. april 2010 Nei, det er jo ikke synd på deg så lenge Unge mødre sendes på FEM hver uke
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 He he... SKjønner stadig mer av hvorfor alt av helsepersonell ol var så over seg av begeistring over min ansvarlighet da jeg fikk min første som 19-åring. Min erfaring er at de fleste unge mødre er mer oppegående enn disse, og noen er verre:) Men tror nok de klippes litt stygt slik at alle "Gullkorna" kommer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå