FruBoger fødeklar Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 For at gravide skulle slippet å gå å vente og vente, og gå overtid...så burde legene bare satt som termin den aller siste dagen du burde gå gravid..og heller satse på at ting skjer før den tid. Også burde de tatt en sen ultralyd for å måle forsterstørrelsen og sett ann igangsetting ift fosteret. Det er jo forferdelig å passere termin datoen og vite at det kan gå en goooood del dager, til og med uker, før det skjer noe. Men igjen...så er det deilig med en dato man vet det kan skje ting på, og å vite at går man over så er ikke det krise heller. Huff, forvirret sjel idag! Sliten, trøtt, huden min har blitt knusk tørr i ansiktet av en eller annen hormonell grunn... Og jordmora maser om glukosebelastning som jeg ikke ser grunnen til å ta! Møtte opp med fastende bs på 5,6 eller noe sånt, orket ikke drikke gugga og dro hjem..sist svangerskap hadde jeg fastende bs på 6,3 og etter to timer var bs på 6,7 og det sa de var bra. Hun ville at jeg skulle ha fastende på under 5...hva er nå dette å mase om når alle andre vitale mål er perfekte og jeg har gått opp 1kg på 1mnd nå! (PÅSKEN!!). Jajaja...
AinaW Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Skjønner frustrasjonen ang. overtid på en måte, men på den annen side ; for oss som får signaler og beskjed om at ting kan skje veldig for tidlig så er det veldig greit at 2 måneder før tida ikke er 3 måneder før tida....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå